• Z1000

Kär i gift kvinna

Har träffat en tjej som har familj. Hon säger att hon är kär i mig och till och med att hon älskar mig. Men hon vill inte kyssa mig och defenetivt inte ha sex med mig. Hon säger att hon vill lära känna mig mer privat då vi bara hörs på sms och ses på jobbet lite då och då. Men vill inte heller ses i smyg. Jag är väl medveten om att jag borde sluta prata med henne då det känns som jag är någon backup till hennes man eftersom hon inte ens kan kyssa en. Men samtidigt den bästa tjej jag någonsin träffat. 

Någon som varit i liknande situation? De flesta som blir kära i gifta personer har väl samtidigt det fysiska?

• Svar på tråden Kär i gift kvinna
  • Anonym (Qwerty)
    Z1000 skrev 2024-06-17 10:51:25 följande:
    Kär i gift kvinna

Har träffat en tjej som har familj. Hon säger att hon är kär i mig och till och med att hon älskar mig. Men hon vill inte kyssa mig och defenetivt inte ha sex med mig. Hon säger att hon vill lära känna mig mer privat då vi bara hörs på sms och ses på jobbet lite då och då. Men vill inte heller ses i smyg. Jag är väl medveten om att jag borde sluta prata med henne då det känns som jag är någon backup till hennes man eftersom hon inte ens kan kyssa en. Men samtidigt den bästa tjej jag någonsin träffat. 

Någon som varit i liknande situation? De flesta som blir kära i gifta personer har väl samtidigt det fysiska?

Varför springa efter en upptagen kvinna? Så jävla trasigt, speciellt när du vill att hon ska vara otrogen. Varför ska hon riskera sitt äktenskap för dig, en man hon knappt känner? 

• Anonym (Kornknarr)
    Anonym (Qwerty) skrev 2024-06-17 11:42:51 följande:

Varför springa efter en upptagen kvinna? Så jävla trasigt, speciellt när du vill att hon ska vara otrogen. Varför ska hon riskera sitt äktenskap för dig, en man hon knappt känner? 

När hon redan är kär i en annan än sin man så är det nog så att det där äktenskapet är på upphällningen.

Efter pandemiår och prishöjningar har minst 50% av kvinnor svårt att se hur de skulle klara ekonomin utan sin man.

Lägg ihop 2+2 så..?
  • Anonym (?)

Lite tvärtom kanske .. Särbo sedan snart 10 år. Känner inte att jag kan bidraga med ett skit. Börjar verkligen tänka på att avsluta men  tror att det skulle krossa henne. 
    Vad gör jag?
    Vill men vill inte.

• Anonym (Kemin)
    Anonym (Qwerty) skrev 2024-06-17 11:42:51 följande:

Va ä det där för tänk, varför inte? Kemin är något man inte styr över. Träffade den kvinnan jag älskat mest någonsin och som sedan blev min längsta förhållande på samma vis. Hon var gift men hon var inte lycklig. För mig var det rätt och likaså för henne så till slut blev det rätt för alla.
Svar på tråden Kär i gift kvinna