• Anonym (Gravid2024)

    Gravid på bisolvon!?

    Hej!
    Jag och min sambo fick ett MA förra året i juli (2023), så typ direkt efter de så försökte vi igen. Månaderna gick och de blev aldrig något... Sen läste jag om bisolvon metoden i maj 2024. Så jag testade de och jag blev gravid!? Vad är oddsen att jag skulle bli gravid denna gång? Vad tror ni? Funkar bisolvon metoden eller är de psykiskt...

  • Svar på tråden Gravid på bisolvon!?
  • Anonym (Kille)

    Vi testade bisolvon och det fungerade för oss.

  • Anonym (Gravid2024)
    Anonym (Kille) skrev 2024-06-15 01:05:02 följande:

    Vi testade bisolvon och det fungerade för oss.


    Då kanske de inte bara är psykiskt att de funkade denna månad utan att de faktiskt var bisolvonen som gjorde sitt. Sjukt i så fall!
  • Anonym (Grattis)

    Det är helt omöjligt att säga. vi hade ett ma, försökte som besatta efter det, testade bisolvon några månader och ingenting. Först när det gått ett år och vi lite gett upp och skulle vidare med ivf tog det sig 🙏❤️

    Oavsett om det var bisolvon eller att det bara klaffade den gången, stort grattis 🥳 

  • Anonym (Gravid2024)

    Ja väldigt svårt att säga. Jag hade väl mer eller mindre gett upp och väntade på att de skulle gått ett år så vi kunde söka hjälp 🙃 Och sen har vi köpt hus och fick nycklarna i veckan så all min energi gick till att hålla på inför renoveringen. så kan nog vara båda delarna.

    men tack så mycket! Hoppas bara de funkar denna gång.. Med ett ma och ett vanlig missfall i bag så har jag inte så höga förväntningar. Kanske tur att jag har huset o renovera nu så man tänker lite på annat 😍


    Anonym (Grattis) skrev 2024-06-15 06:21:04 följande:

    Det är helt omöjligt att säga. vi hade ett ma, försökte som besatta efter det, testade bisolvon några månader och ingenting. Först när det gått ett år och vi lite gett upp och skulle vidare med ivf tog det sig 🙏❤️

    Oavsett om det var bisolvon eller att det bara klaffade den gången, stort grattis 🥳 


  • Anonym (Grattis)
    Anonym (Gravid2024) skrev 2024-06-15 06:29:52 följande:

    Ja väldigt svårt att säga. Jag hade väl mer eller mindre gett upp och väntade på att de skulle gått ett år så vi kunde söka hjälp 🙃 Och sen har vi köpt hus och fick nycklarna i veckan så all min energi gick till att hålla på inför renoveringen. så kan nog vara båda delarna.

    men tack så mycket! Hoppas bara de funkar denna gång.. Med ett ma och ett vanlig missfall i bag så har jag inte så höga förväntningar. Kanske tur att jag har huset o renovera nu så man tänker lite på annat 😍


    Det är verkligen skräckblandat att vara gravid igen. 
    Man får försöka komma ihåg att det är fler gånger som det går bra än det blir missfall. 🥰 
    Hoppas du kan hålla tankarna på hus och tiden till andra trimestern går fort för er 🙏

  • Anonym (Lis)

    Jag testade bisolvon efter att knappt haft några ÄL-flytningar ett par månader. Flytningarna kom och jag blev gravid samma månad med barn nr2. Två ma året innan, var över 40. 😊

  • Anonym (Gravid2024)

    Ja så man får tänka faktiskt, håller tummarna nu bara!! 


    Tack så mycket 😍


    Anonym (Grattis) skrev 2024-06-15 06:38:57 följande:

    Det är verkligen skräckblandat att vara gravid igen. 
    Man får försöka komma ihåg att det är fler gånger som det går bra än det blir missfall. 🥰 
    Hoppas du kan hålla tankarna på hus och tiden till andra trimestern går fort för er 🙏


  • Anonym (Gravid2024)

    Åhh! Ja asså jag har typ aldrig märkt av att flytningarma har blivit annorlunda men månaden med bisolvon, jäklar vad glidigt det var 😂 Sen whoops va jag gravid 😍


    Anonym (Lis) skrev 2024-06-15 08:38:16 följande:

    Jag testade bisolvon efter att knappt haft några ÄL-flytningar ett par månader. Flytningarna kom och jag blev gravid samma månad med barn nr2. Två ma året innan, var över 40. 😊


Svar på tråden Gravid på bisolvon!?