• Anonym (S)

    Vad gör jag?

    Han är 22 och jag 31. Jag har avvisat honom men han vill ändå ha mig. Till en början visste vi inte varandras ålder när vi började prata. Han tycker tjejer i hans ålder är omogna.

  • Svar på tråden Vad gör jag?
  • Anonym (.)

    Du får bestämma om du vill ha honom eller inte. Hade jag bara gått efter vad killen velat hade jag varit kvar i gammal relation. 

    Jag var som han när jag var yngre, jag ville ha äldre för de killarna i min ålder var för omogna, tyckte jag. Frågan är bara om han ändå är så pass mogen som han tror han är. Det är inte säkert. Jag trodde nog jag var mer mogen än jag var till exempel. 

    Min spontana känsla var att om jag varit 31 och han 22 är att han är för ung, när det är en själv som är äldre. 

    Du får kanske avvakta och se tiden an till du har mer kött på benen hur du vill göra? Flera komponenter som spelar in, inte bara åldern, tänker jag? 

  • Anonym (S)
    Anonym (.) skrev 2024-06-14 06:19:46 följande:

    Du får bestämma om du vill ha honom eller inte. Hade jag bara gått efter vad killen velat hade jag varit kvar i gammal relation. 

    Jag var som han när jag var yngre, jag ville ha äldre för de killarna i min ålder var för omogna, tyckte jag. Frågan är bara om han ändå är så pass mogen som han tror han är. Det är inte säkert. Jag trodde nog jag var mer mogen än jag var till exempel. 

    Min spontana känsla var att om jag varit 31 och han 22 är att han är för ung, när det är en själv som är äldre. 

    Du får kanske avvakta och se tiden an till du har mer kött på benen hur du vill göra? Flera komponenter som spelar in, inte bara åldern, tänker jag? 


    Han har en bror som är 3 år äldre och tillsammans med sin första kärlek. Han är inte intresserad av att ligga runt... utan vill vara med någon han är kär i och helst äldre.
  • Anonym (E)

    Är du intresserad så träffa honom. Är du inte intresserad så säg till på riktigt och gå vidare. Vad är problemet...?

  • Anonym (Linda)

    Vad vill DU?  Det är ju det som är det viktigaste här. 

    Är hans känslor viktigare än dina?  Varför? 

Svar på tråden Vad gör jag?