• Anonym (Vemhelst)

    Svårt att hitta någon…

    Jag har nyligen fyllt 23 år och har aldrig haft något förhållande. Jag känner att det börjar bli dags och det skulle vara roligt att ha en pojkvän. Dock tycker jag det är väldigt svårt att hitta någon? Jag har som många andra försökt med Tinder och har träffat två stycken, men jag kände inget för dem. Jag tycker också Tinder är svårt. Absolut man får många matchningar som tjej, men när man skriver lite med några tycker jag det bara rinner ut i sanden och det leder aldrig till någon träff. Helst skulle jag vilja träffa någon i verkligheten, men hur? gå ut på krogen är inget jag gör ofta. På min arbetsplats jag hade i våras jobbar det bara kvinnor. De säger att man kommer träffa någon när man minst anar det och att man inte ska leta. Men under mina 23 år har jag ändå inte träffat någon?fast jag inte har letat. 
  • Svar på tråden Svårt att hitta någon…
  • OlgaElvira

    När man arbetar på en arbetsplats med många kvinnor så är det där du hittar kontakterna. Dessa kvinnor har söner, bröder, kusiner, grannar. Det var så man träffades förr. Lär känna dessa kvinnor utanför arbetsplatsen. 

  • Anonym (P)

    Sista meningen förklarar allt. Tror du han bara ska ringa på din dörr med blommor i handen och säga Här är jag!?
    Är du inte aktiv kommer du aldrig att hitta någon. Ditt val.

  • Tow2Mater

    Har du inga intressen (utanför hemmet)? Gå med i en golfklubb, simförening, pistolklubb, innebandyliga, eller liknande; välj förslagsvis en sak med större andel av det kön du är intresserad av.

Svar på tråden Svårt att hitta någon…