Unga män- hur funkar ni?
Jag vänder mig till män och hoppas framförallt yngre men även ni som passerat kan tänka tillbaka och ge mig svar.
Det är så att en 19-årig kille visade sitt intresse under flera månader. Jag skrämde nog bort honom lite eftersom jag är gift och har barn. Men åldersskillnaden (ca 20 år) var inget som skrämde honom. Inte heller att det uppstod känslor. Vi har aldrig riktigt träffats, bara sett varandra. Vår kontakt bestod av msn- och sms konversationer samt bilder och nån video.
Han gav ett moget och seriöst intryck men jag inte veta om han visade sitt rätta jag. Våran kontakt pendlade mellan intensiv, många långa, förtrogna konversationer, sexchatt, längtan efter att ses och ömhetsbetygelser. Han skrev att han inte är sån som har sex med vem som helst, det måste finnas känslor och ge nåt osv. Jag är likadan.
Han ville ses men när han ville så kunde inte jag o tvärtom. Plötsligt kunde han blocka utan anledning och förvarning. Och några veckor senare tar han upp kontakten igen. Förklarar att han haft en kämpig period och att mkt händer i hans liv. Jag har försökt stötta utan att pressa men ibland blivit otålig och misstänksam.
Jag är gift och förälder, jag borde släppa honom helt, inte gå med på fortsatt kontakt varje gång han hör av sig igen.
Men jag måste träffa honom för att få detta ur systemet. Mina känslor bygger ju på en illusion som kanske inte alls stämmer med verkligheten. Jag måste få veta vad detta verkligen är, vem han verkligen är.
Än en gång skrev jag att jag är rädd för rykten eller att han bara playar/leker/driver med mig, nåt att skryta för kompisar om. Men då blev han sårad, "inte fan leker jag med dig". Och jag tror honom, då borde han ju varit mer på för att ses, om han bara ville dra över en milf liksom. Men han drar ut på det... vill ses men så kan vi inte. Jag är blockad igen, kanske hörde jag av mig för ofta men han slutar ju bara svara. Som vanligt. Han går liksom från jätte intensiv, blir kåt av mig, får bilder av mig som han önskar, runkar o skickar bilder o video. Sen blir det ömhetsbetygelser och han öppnar upp sig. Sen svarar han kortare o kortare.
Slutar med "det är bara så mycket nu, förlåt". Sen försvinner han o sen block.
Sen börjar det om. Ofta med "Saknat dig! Är så himla kåt, vill du se?". Och sen lika som ovan...
Han gjorde slut med sin tjej för att hon bedrog honom och var för krävande. Han skulle vara singel länge skrev han för att återhämta sig efter flera dåliga förhållanden där tjejer gjort han illa.
Plus att han skulle satsa på musiken (han är musiker och spelar i ett band.)
Funkar killar i hans ålder såhär?
Känns som han är rädd för mig ibland eller för minsta krav på att hålla kontakten... eller jag vet inte...