• Anonym (Puman1983)

Unga män- hur funkar ni?

Jag vänder mig till män och hoppas framförallt yngre men även ni som passerat kan tänka tillbaka och ge mig svar. 
    Det är så att en 19-årig kille visade sitt intresse under flera månader. Jag skrämde nog bort honom lite eftersom jag är gift och har barn. Men åldersskillnaden (ca 20 år) var inget som skrämde honom. Inte heller att det uppstod känslor. Vi har aldrig riktigt träffats, bara sett varandra. Vår kontakt bestod av msn- och sms konversationer samt bilder och nån video.

Han gav ett moget och seriöst intryck men jag inte veta om han visade sitt rätta jag. Våran kontakt pendlade mellan intensiv, många långa, förtrogna konversationer, sexchatt, längtan efter att ses och ömhetsbetygelser. Han skrev att han inte är sån som har sex med vem som helst, det måste finnas känslor och ge nåt osv. Jag är likadan. 
    Han ville ses men när han ville så kunde inte jag o tvärtom. Plötsligt kunde han blocka utan anledning och förvarning. Och några veckor senare tar han upp kontakten igen. Förklarar att han haft en kämpig period och att mkt händer i hans liv. Jag har försökt stötta utan att pressa men ibland blivit otålig och misstänksam. 
    Jag är gift och förälder, jag borde släppa honom helt, inte gå med på fortsatt kontakt varje gång han hör av sig igen. 
    Men jag måste träffa honom för att få detta ur systemet. Mina känslor bygger ju på en illusion som kanske inte alls stämmer med verkligheten. Jag måste få veta vad detta verkligen är, vem han verkligen är. 
    Än en gång skrev jag att jag är rädd för rykten eller att han bara playar/leker/driver med mig, nåt att skryta för kompisar om. Men då blev han sårad, "inte fan leker jag med dig". Och jag tror honom, då borde han ju varit mer på för att ses, om han bara ville dra över en milf liksom. Men han drar ut på det... vill ses men så kan vi inte. Jag är blockad igen, kanske hörde jag av mig för ofta men han slutar ju bara svara. Som vanligt. Han går liksom från jätte intensiv, blir kåt av mig, får bilder av mig som han önskar, runkar o skickar bilder o video. Sen blir det ömhetsbetygelser och han öppnar upp sig. Sen svarar han kortare o kortare.
    Slutar med "det är bara så mycket nu, förlåt". Sen försvinner han o sen block.
    Sen börjar det om. Ofta med "Saknat dig! Är så himla kåt, vill du se?". Och sen lika som ovan... 

Han gjorde slut med sin tjej för att hon bedrog honom och var för krävande. Han skulle vara singel länge skrev han för att återhämta sig efter flera dåliga förhållanden där tjejer gjort han illa. 
    Plus att han skulle satsa på musiken (han är musiker och spelar i ett band.)

Funkar killar i hans ålder såhär? 
    Känns som han är rädd för mig ibland eller för minsta krav på att hålla kontakten... eller jag vet inte...

• Svar på tråden Unga män- hur funkar ni?
  • Anonym (Andreas Svensson)

Jag är ledsen men han är exakt allt du tror att han är. En player och kåt singelman och du är lättlurad och villig att ge honom runkmaterial.... 

Han blockar dig ibland för att han givetvis dejtar andra som inte ska se er kontakt. 

HAN gjorde slut för att tjejen var otrogen?  Nej knappast, han blev nog påkommen med dig...  

Och nej du kommer inte få honom ur systemet med att ligga med honom. Det är den största lögnen du nånsin kommer ljuga om i ditt liv. Du vill ligga med honom för att du är kåt. Stå åtminstone för det du vill. För när du legat vad tror du händer då...? Dopaminet i din kropp kommer vilja ha mer och mer av honom. Han är en drog och ditt beroende. 

Bästa avgiftningen är att blockera honom överallt på alla sätt och radera honom ur ditt liv med alla sms, chattar och bilder. 

Du kommer krossa din familj och ditt äktenskap för ett billigt ligg. 

• Pixxel

Som ovan skriver är du förmodligen bara att ligg för honom. Ärligt talat.

• Anonym (Sugen)

Varför är du inte otrogen med en man i din egen ålder istället. Som också har familj? Blir lite enklare och kanske inte lika jobbigt för ditt samvete.

• Anonym (Lajla S)

Hej, jag ser utfrån din ålder att vi är unifär jamnåriga. Jag fattar att det är spännande med en ung man, det tycker jag med.  Men hitta nån på åtminstone 25. 19 åringar är pojkar, dom säger/ljuger vad som helst för sex.  Tro inte ett ord på hans ord om känslor o.dyl.  Snälla, gör inte bort dig för en överkåt pojkpitt. Du kommer till ångra dig, tro mig.

• Anonym (C)

Han är kåt och vill knulla dig för att se om du är duktig och att han kan förstöra ditt förhållande... Sen kommer han nog att dumpa dig och bli lika velig emot dig som han blev mot den andra tjejen som han påstod varit "otrogen". 

• Anonym (Puman1983)
    Anonym (Andreas Svensson) skrev 2024-06-13 14:58:24 följande:

Jag är ledsen men han är exakt allt du tror att han är. En player och kåt singelman och du är lättlurad och villig att ge honom runkmaterial.... 

Han blockar dig ibland för att han givetvis dejtar andra som inte ska se er kontakt. 

HAN gjorde slut för att tjejen var otrogen?  Nej knappast, han blev nog påkommen med dig...  

Och nej du kommer inte få honom ur systemet med att ligga med honom. Det är den största lögnen du nånsin kommer ljuga om i ditt liv. Du vill ligga med honom för att du är kåt. Stå åtminstone för det du vill. För när du legat vad tror du händer då...? Dopaminet i din kropp kommer vilja ha mer och mer av honom. Han är en drog och ditt beroende. 

Bästa avgiftningen är att blockera honom överallt på alla sätt och radera honom ur ditt liv med alla sms, chattar och bilder. 

Du kommer krossa din familj och ditt äktenskap för ett billigt ligg. 

Ja det kan jag självklart stå för, jag ÄR sjukt kåt på honom, besatt av tankar på hans grova unga lem, otroligt uppphetsad av att han har mayaindianskt påbrå. Jag har inte ens varit med någon latino nångång men det är något som är otroligt lockande. Så ja, han är fruktansvärt spännande och jag vill ligga, det står jag för. Men såklart undrar jag om det kommer kännas så självklart om vi ses eller om jag/det hjälper mig att komma över honom om det visar sig att han inte är den han utgett sig för att vara. Jag tror dig, han vill garanterat ha runkmaterial, det fattar jag med... 
  • Anonym (Puman1983)
    Anonym (C) skrev 2024-06-13 20:58:03 följande:

Han är kåt och vill knulla dig för att se om du är duktig och att han kan förstöra ditt förhållande... Sen kommer han nog att dumpa dig och bli lika velig emot dig som han blev mot den andra tjejen som han påstod varit "otrogen". 

Men jag har ju erbjudit mig att träffas, sagt att jag vill ligga men han har inte tagit chansen. När jag erkände att jag börjat få känslor för honom så skrev han att han inte ville förstöra mellan mig o min man (kan ju vara bara ord, jag vet, men ändå) då svarade jag att jag inte slutar älska min man oavsett för så funkar jag. Då erkände han att han hade känslor för mig med. 
    Visst får han dumpa mig sen om han vill, jag hade inte precis tänkt lämna min man för honom...
  • Anonym (Puman1983)
    Anonym (Sugen) skrev 2024-06-13 15:53:32 följande:

Varför är du inte otrogen med en man i din egen ålder istället. Som också har familj? Blir lite enklare och kanske inte lika jobbigt för ditt samvete.

Det är ju nåt speciellt med unga män... nej men ärligt talat så får jag mycket bekräftelse av yngre men den här killen är verkligen i yngsta laget och tidigare har det ju mest varit se men inte röra, gymnasiekillar är alldeles för unga. Men han har liksom väckt nåt i mig... 
  • Anonym (C)
    Anonym (Puman1983) skrev 2024-06-13 22:38:25 följande:
    Men jag har ju erbjudit mig att träffas, sagt att jag vill ligga men han har inte tagit chansen. När jag erkände att jag börjat få känslor för honom så skrev han att han inte ville förstöra mellan mig o min man (kan ju vara bara ord, jag vet, men ändå) då svarade jag att jag inte slutar älska min man oavsett för så funkar jag. Då erkände han att han hade känslor för mig med. 
    Visst får han dumpa mig sen om han vill, jag hade inte precis tänkt lämna min man för honom...
    Det är vad du säger nu. Vad du inte förstår är att det kommer sätta griller i huvudet på dig lite längre fram och förstöra ditt förhållande iaf. Hur vet jag det? Du har redan börjat snacka om att du får "känslor" och det är det som såna som vi vill ;) 

Vad du behöver veta är att den där tjejen som han spelar offer om.. Förmodligen varit med om samma grej. Hon som varit otrogen? Är nog han som bara är manipulativ och vet vad det är du vill..
  • Anonym (Puman1983)
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-06-13 20:47:22 följande:

Hej, jag ser utfrån din ålder att vi är unifär jamnåriga. Jag fattar att det är spännande med en ung man, det tycker jag med.  Men hitta nån på åtminstone 25. 19 åringar är pojkar, dom säger/ljuger vad som helst för sex.  Tro inte ett ord på hans ord om känslor o.dyl.  Snälla, gör inte bort dig för en överkåt pojkpitt. Du kommer till ångra dig, tro mig.

Trevligt med en jämngammal kvinna och att du förstår. Jag tror dig, angående att 19-åringar är pojkar och att de funkar så. Men grejen är ju att han haft chansen att få sex och han har sagt att han vill träffas men i slutändan verkar han nöja sig med runkmaterial... men varför tar han upp kontakten gång på gång och sen fortsätter hålla kontakt även efter att han fått runkmaterial, öppnar upp sig, ger komplimanger och är förtrolig, varför fortsätter han engagera sig när han fått det han verkar vilja ha och ändå inte tar chansen att få sex?! Det fattar jag inte.
    Ångra vet jag inte, otrohet som otrohet. Jo om det skulle börja gå rykten, det skulle vara förödande. 
  • Anonym (Puman1983)
    Anonym (C) skrev 2024-06-13 22:45:10 följande:
    Det är vad du säger nu. Vad du inte förstår är att det kommer sätta griller i huvudet på dig lite längre fram och förstöra ditt förhållande iaf. Hur vet jag det? Du har redan börjat snacka om att du får "känslor" och det är det som såna som vi vill ;) 

Vad du behöver veta är att den där tjejen som han spelar offer om.. Förmodligen varit med om samma grej. Hon som varit otrogen? Är nog han som bara är manipulativ och vet vad det är du vill..
    Ja han är definitivt manipulativ det vet jag och han lyckas manipulera mig det gör han. Han har dessutom haft missbruksproblem tidigare, i väldigt unga år, så han har väl en missbrukspersonlighet. Men om han nu vill få omkull så har han ju haft chansen/fått erbjudande men drar sig liksom, varför? Vad får han ut av det? En genuin undran. Varje gång han blockar blir jag less och försöker komma över honom och varje gång blir det svårare för honom att få mitt intresse o tillit igen när han tar upp kontakten. Vad tjänar han på det? Han riskerar ju att jag faktiskt går vidare o skippar honom. 

Såna som ni? Nu blir jag nyfiken. Varför vill såna dom ni det? Jag älskar också bekräftelse och har i perioder ett stort bekräftelsebehov, behov av uppmärksamhet och har inga problem att se till att få det. Har dock aldrig varit oärlig med mina avsikter eller lurats. 
    Dock har jag typ krävt trohet, att få vara den enda, trots att jag är den som är gift.
  • Anonym (C)
    Anonym (Puman1983) skrev 2024-06-13 23:23:17 följande:
    Ja han är definitivt manipulativ det vet jag och han lyckas manipulera mig det gör han. Han har dessutom haft missbruksproblem tidigare, i väldigt unga år, så han har väl en missbrukspersonlighet. Men om han nu vill få omkull så har han ju haft chansen/fått erbjudande men drar sig liksom, varför? Vad får han ut av det? En genuin undran. Varje gång han blockar blir jag less och försöker komma över honom och varje gång blir det svårare för honom att få mitt intresse o tillit igen när han tar upp kontakten. 
    För att han är trög och vill att du ska jaga annars så är han en osäker liten mupp.. 

Det roliga är att manipulera dig verkar ju inte vara så värst svårt. Det enda man behöver dra är några snyfthistorier om att någon varit otrogen och att man sysslade med droger...

Så gör du jobbet själv sen, när du börjar du sitta och snacka om dina känslor. När det enda du vill är att man ska leka med ditt h.. ;) 
  • Anonym (Justdoit)
    Anonym (Puman1983) skrev 2024-06-13 22:32:07 följande:
    Ja det kan jag självklart stå för, jag ÄR sjukt kåt på honom, besatt av tankar på hans grova unga lem, otroligt uppphetsad av att han har mayaindianskt påbrå. Jag har inte ens varit med någon latino nångång men det är något som är otroligt lockande. Så ja, han är fruktansvärt spännande och jag vill ligga, det står jag för. Men såklart undrar jag om det kommer kännas så självklart om vi ses eller om jag/det hjälper mig att komma över honom om det visar sig att han inte är den han utgett sig för att vara. Jag tror dig, han vill garanterat ha runkmaterial, det fattar jag med... 
    Klart du ska göra det! Det är bara att ställa sig på alla fyra och ta hans unga BMILC (BigMayaIndianLatinoCock) Drömmer
Svar på tråden Unga män- hur funkar ni?