• SwediShortSnout

    Fria

    Hej Hej 😁

    Jo det är så att jag har tänkt att fria till min underbara flickvän. Jag har tänkt att göra det under Pink konserten nu i sommar då hon älskar pink och sett fram emot det skitlänge. Har hittat en ring som jag är säker på att hon hade tyckt om, men jag vet inte vad det ska stå i den? Tänkte typ våra namn? Kanske datumet? Jag har ingen aning men nått bör det väll ändå stå?

    Det fanns ju i olika stilar med och har svårt att välja. Undrar vilken ni föredrar?



  • Svar på tråden Fria
  • Anonym (Jo)

    Ja datum och namn är brukligt. Säker på ett ja...? Tänker så att inte konserten blir förstörd för henne.

  • SwediShortSnout
    Anonym (Jo) skrev 2024-06-12 19:23:11 följande:

    Ja datum och namn är brukligt. Säker på ett ja...? Tänker så att inte konserten blir förstörd för henne.


    Kan väll aldrig vara helt 100 men kanske 98 prosent säker att det är ett ja. Vi har pratat om det mycket och extra mycket nu det sista, om kyrkor vi kan ha det i hur stort det kan vara och allt.
  • Anonym (Jo)
    SwediShortSnout skrev 2024-06-12 19:29:20 följande:
    Kan väll aldrig vara helt 100 men kanske 98 prosent säker att det är ett ja. Vi har pratat om det mycket och extra mycket nu det sista, om kyrkor vi kan ha det i hur stort det kan vara och allt.
    Ok :) Ja men lycka till då!
Svar på tråden Fria