• Anonym (TS)

    Åka saker på nöjesfält när man försöker bli gravid?

    Hur ska man tänka med sånt om man försöker bli gravid? Visst borde man väl kunna åka allt som att man inte är gravid om man skulle vara det borde det väl ändå inte påverka så tidigt? 


    Menar alltså mellan ÄL och BIM :) Har BIM om några dagar och ska på tivoli imorn , tror iförsej inte det tog sig den här gången för vi hann bara med ett försök några dagar innan ÄL och jag har inga symtom egentligen. Men tänkte inte bara på den här gången utan det kanske blir fler gånger i sommar också. 

  • Svar på tråden Åka saker på nöjesfält när man försöker bli gravid?
  • Anonym (n)

    Kan inte tänka mig att det skulle kunna vara någon fara.

  • Anonym (??)

    Spöktunnel skulle kunna funka men undvik försöka bli gravid i berg och dalbanan 

  • Anonym (Haha)
    Anonym (??) skrev 2024-06-12 13:36:06 följande:

    Spöktunnel skulle kunna funka men undvik försöka bli gravid i berg och dalbanan 


    Haha - kunde inte låta bli att skratta när jag läste detta 😆 Samtidigt tror jag att TS menar allvar, så inte helt schysst...

    TS! Det är absolut ingen som helst fara - åk du precis det du vill 🙂

    Lycka till m att bli gravid - du får gärna uppdatera hur det går 😊
  • Anonym (TS)
    Anonym (??) skrev 2024-06-12 13:36:06 följande:

    Spöktunnel skulle kunna funka men undvik försöka bli gravid i berg och dalbanan 


    Hahah den var bra Skrattande
  • Anonym (TS)
    Anonym (Haha) skrev 2024-06-12 14:18:11 följande:
    Haha - kunde inte låta bli att skratta när jag läste detta 😆 Samtidigt tror jag att TS menar allvar, så inte helt schysst...

    TS! Det är absolut ingen som helst fara - åk du precis det du vill 🙂

    Lycka till m att bli gravid - du får gärna uppdatera hur det går 😊

    Haha jo men den var rolig faktiskt Skrattande

    Tack :) Jo alltså menade allvar men det var väl bara en fundering , vet ju att det finns åkattraktioner som man inte ska åka när man är gravid men det är nog mest senare? 


    Ska åka allt (eller kanske inte allt haha har höjdskräck) imorgon iallafall :) 


     

  • Anonym (Haha)
    Anonym (TS) skrev 2024-06-12 14:26:15 följande:

    Haha jo men den var rolig faktiskt Skrattande

    Tack :) Jo alltså menade allvar men det var väl bara en fundering , vet ju att det finns åkattraktioner som man inte ska åka när man är gravid men det är nog mest senare? 


    Ska åka allt (eller kanske inte allt haha har höjdskräck) imorgon iallafall :) 


     


    Precis ? det är långt senare, pga att dwt då finns en (liten) risk att bebis skadas. Men det dröjer ju ett tag till 🙂
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Haha) skrev 2024-06-13 20:52:46 följande:
    Precis ? det är långt senare, pga att dwt då finns en (liten) risk att bebis skadas. Men det dröjer ju ett tag till 🙂
    Fan vad jag hatar fl som gör om alla tankstreck till frågetecken...
Svar på tråden Åka saker på nöjesfält när man försöker bli gravid?