Extrema biverkningar efter fysisk aktivitet
Har så jäkla ont i kroppen sedan förlossningen för 6månader sedan.
I förrgår satte jag ihop en säng från IKEA (ca 2h inte allt för ansträngande fysiskt jobb) och jag blev helt genomblöt av svett. Nu i två dagar har jag känt mig som dagen efter man gjort något extremt fysiskt ansträngande. Liknande när jag sprungit milen otränad eller när vi gick 35000 steg under en vandring med packning. Ja, tänk dagen efter ett maraton typ... Hade frossa på natten efter också. Känner mig sjuk.
Har ont i ländrygg, bröstrygg, höfter, knän och svanskotan varje dag annars också. Har svårt att gå rakt om jag suttit på golvet och lekt. När vi är på simskolan och man går upp ur poolen är så obehagligt för det känns som kroppen väger 200kg. Promenader går nu efter jag bytt skor och köpt ortopediska inlägg men mycket annat blir en pina. Jag är annars så stark i kroppen. Går långa promenader, jobbar stående och gående 6h/dag. Har gjort lumpen och klarade det galant fysiskt.
Någon som haft liknande? Ledvärk vet jag är vanligt när man ammar men detta? Någon som har tips till vad man kan göra.