• Anonym (Lööö)

Höjdhoppare

Satt och kollade på EM satan vad dessa kvinnor har perfekta kroppar 
    modell längre smala och underbart små bröst 🥰
    Gymnaster ligger tätt in på med sina kroppar 

vilken sporttjej tycker ni har bäst kropp ?
    och tjejer ni får självklart svara vilka sportmän har bäst kropp för er smak och tycke 

• Svar på tråden Höjdhoppare
  • Anonym (Rob)

Tjejer som dansar balett på hög nivå.  De har perfekta kroppar.  Smal överkropp med vältränade vader och ben! 

Men höjdhoppare ligger på tid tvåa.  Perfekt bmi på dom med smala slanka kroppar.

• Anonym (Loop)

Det är så olika. Jag var tänd på en fotbollstjej som var kraftigt byggd. Lite extrakilon och rejält grova ben. Inte så små bröst och hennes rumpa... herregud, jag blev galen. Fyllig och rejäl Tungan ute

• Anonym (Love)

Mångkamparna. Även medeldistanslöparna och stavhopparna har fina kroppar. Och längdskidåkare.

• cosinus

Dagens gymnaster är ofta inte särskilt lika höjdhoppare i kroppen. De var det förut (förutom att gymnaster sällan eller aldrig är långa) men på senare år har de börjat bli mycket mer kompakta och muskulösa (utan att lägga någon värdering i det). Det skiljer iofs lite på nationaliteter och specialitet inom gymnastiken men trenden där har ju gått från otroligt smala tjejer som knappt fått genomgå pubertet till riktiga kraftpaket som tex simone biles.

Men för att svara på din fråga. Jag tycker nog 10-kampare är överlägsna i kroppen av friidrottare. Jag gillar att de är all round, har muskler och en jämt tränad kropp. Nu utgår jag från friidrott för det är vad jag har suttit och sett i närtid.

Tjejerna har jag tidigare gillat stavhopparna, typ Bengtsson när hon var aktiv. Det slog oss dock igår när vi satt och såg att många även där börjat gå mer på kraft och styrka och ser ganska tunga ut. Rent estetiskt tycker jag inte det är lika snyggt men det är ju på inget sätt deras huvudsakliga syfte. Däremot kan jag fundera på om man verkligen vinner så mycket i en sport som handlar om att flytta massa rakt upp. Jag får inte riktigt ihop att man ska bli så mycket starkare att det överväger den ökade kraften som krävs för att hoppa högre. Normalt sett brukar det ju (inom rimliga gränser) vara mycket lättare att hålla sig lätt än att bygga styrkan motsvarande den extra vikten.

• Anonym (Tant)

Jag är svag för manliga simhoppare. Fast jag börjar känna mig lite för gammal för att sitta och sukta efter så unga killar.

• Anonym (Nyfiken)

Nu är jag man och tycker om att titta på tjejer.

Men ändå - manliga gymnaster!! Shit vilka kroppar de har, och dessutom kroppskontroll, balans och hållning på det! 
    Det är väl möjligtvis elitdansare som kan mäta sig där...

Men jag uppmanar er alla att vill ni få en estetisk upplevelse av vältränade män - titta på gymnasterGlad

• Anonym (norrmannen)

Kvinliga Holländska skridskoåkare....  Jutta Leerdam, Irene Schouten +++

• Anonym (Lööö)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-06-11 12:52:01 följande:

Nu är jag man och tycker om att titta på tjejer.

Men ändå - manliga gymnaster!! Shit vilka kroppar de har, och dessutom kroppskontroll, balans och hållning på det! 
    Det är väl möjligtvis elitdansare som kan mäta sig där...

Men jag uppmanar er alla att vill ni få en estetisk upplevelse av vältränade män - titta på gymnasterGlad

Ja man ångrade att man som ung pojke inte hoppade på gymnastik på större allvar. Var skämmigt i början av tonåren att syssla med de, tvilling syrran fortsatte .

Nu ser man på tävlingar och avgudar deras kroppar 

• Anonym (Vackert)

Nu var inlägget om kvinnor vad jag förstog..Tycker hela EM är lite smygporr mycket snygga kvinnor..och det har ändrats rejält idag är det lösnaglar fransar och mycket smink..Inte gör det mig nåt..

• Anonym (Loop)
    Anonym (Vackert) skrev 2024-06-11 15:56:56 följande:

Nu var inlägget om kvinnor vad jag förstog..Tycker hela EM är lite smygporr mycket snygga kvinnor..och det har ändrats rejält idag är det lösnaglar fransar och mycket smink..Inte gör det mig nåt..

citat från annan tråd: Hur klär man sig om man klär sig porrigt? Låter som att man är en omogen, porrskadad tonårspojke om man går runt och drar paralleller mellan vanliga kläder och porr.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (norrmannen) skrev 2024-06-11 15:06:47 följande:

Kvinliga Holländska skridskoåkare....  Jutta Leerdam, Irene Schouten +++

Hastighetsskridskoåkare har dessutom väldigt trevliga fartdräkter i trevliga glansiga material och supertight passform som gör det hela underbart härligt att se.Skrattande

Riktigt läckert att drapera de vältränade kropparna i de läckra dräkterna.Förvånad

Finns överhuvudtaget många tävlingsdräkter i ett antal sporter som är riktigt läckra och som ger en väldigt angenäm njutning att titta på atleterna. 
    Jag har fortfarande mycket trevliga minnen av fitness tävlingarna som hölls på tidigt 90-tal med topptränade brudar i blanka stringbodys i tight spandex, högglansiga strumpbyxor i varma hudtoner och härliga slouch socks i de snygga aerobicskorna Underbar tid!!Tungan ute Hallå, när kommer det tillbaka????. Jag längtar!
  • Anonym (Eric)
    Anonym (Loop) skrev 2024-06-11 16:12:56 följande:
    citat från annan tråd: Hur klär man sig om man klär sig porrigt? Låter som att man är en omogen, porrskadad tonårspojke om man går runt och drar paralleller mellan vanliga kläder och porr.
    Dom gör allt för att även se bra ut på tävlingar.
  • Anonym (Loop)
    Anonym (Eric) skrev 2024-06-11 17:24:22 följande:
    Dom gör allt för att även se bra ut på tävlingar.
    Många män gillar det men då tycker många kvinnor att män är omogna och porrskadade.
Svar på tråden Höjdhoppare