• Epikuros

Ni kvinnor & män som inte längre har lust

Vad skulle ni säga att er minskade lust beror på?
    Att er partner inte tar ansvar för annat i ert förhållande, att han eller hon försöker gnälla sig till sex, att livet är för stressigt, barnafödande, sjukdom, att andra sysselsättningar med tiden blivit mer intressanta, att lusten bara liksom självdog ... Vad? Är genuint intresserad.  

• Svar på tråden Ni kvinnor & män som inte längre har lust
  • Epikuros
    Anonym (Anna) skrev 2024-06-10 17:02:19 följande:

Stress. 

Ursäkta om jag försöker mjölka mer ur ditt väldigt klara och tydliga svar, men jag skulle vilja veta mer om stressen. Är  det en stress som kommer sig av jobbet, barn, kattlådorna, livet i största allmänhet eller är det en stress relaterad till själva sexet i sig själv? 
  • tkisågildytebO
    Epikuros skrev 2024-06-10 18:59:39 följande:
    Ursäkta om jag försöker mjölka mer ur ditt väldigt klara och tydliga svar, men jag skulle vilja veta mer om stressen. Är  det en stress som kommer sig av jobbet, barn, kattlådorna, livet i största allmänhet eller är det en stress relaterad till själva sexet i sig själv? 
    Det är garanterat en som vill berätta hur jobbigt det är att vara kvinna, hur det handlar om att hon lever med en mansbebis som inte tar ansvar för deras gemensamma liv. Och det på något sätt ska gälla alla män

Kan ha fel, men det brukar låta så.
  • Anonym (Anna)
    Epikuros skrev 2024-06-10 18:59:39 följande:
    Vård av allvarligt sjuk nära anhörig. Är hela tiden trött och orolig. 
  • Epikuros
    tkisågildytebO skrev 2024-06-10 21:30:22 följande:
    Det är garanterat en som vill berätta hur jobbigt det är att vara kvinna, hur det handlar om att hon lever med en mansbebis som inte tar ansvar för deras gemensamma liv. Och det på något sätt ska gälla alla män

Kan ha fel, men det brukar låta så.
    Ursäkta mig, men du låter som en mansbebis. 

Det här var inte menat som en tråd om hur vi män kan få fler kvinnor att oftare "ställa upp" på lite knulla, fast de kanske inte känner för det. Jag startade den här tråden för att jag vill veta varför kvinnor (och män) tappat sugen. 

Du låter som en man som egentligen inte bryr dig ifall din kvinna vill eller inte vill, bara du får doppa veken. I mina ögon är steget från den positionen till att vara en man som köper sex nästan obefintlig. 
    Rätta mig gärna om jag har fel.
  • tkisågildytebO
    Epikuros skrev 2024-06-10 21:47:02 följande:
    Ursäkta mig, men du låter som en mansbebis. 

Det här var inte menat som en tråd om hur vi män kan få fler kvinnor att oftare "ställa upp" på lite knulla, fast de kanske inte känner för det. Jag startade den här tråden för att jag vill veta varför kvinnor (och män) tappat sugen. 

Du låter som en man som egentligen inte bryr dig ifall din kvinna vill eller inte vill, bara du får doppa veken. I mina ögon är steget från den positionen till att vara en man som köper sex nästan obefintlig. 
    Rätta mig gärna om jag har fel.
    Haha ja då får jag rätta dig. Har inte haft problem med sexlivet under hela mitt liv, däremot är det med stort nöje jag följer er sexfixerade vuxna människor som ska fylla forumet med sexfrågor som om det var bullen online 😂 

Lycka till med din undersökning, hoppas du får ut någonting av den 👌🏼
Svar på tråden Ni kvinnor & män som inte längre har lust