• Erikamel

    Är detta ett positivt streck?? Clearblue

    Snälla hjälp, hur tolkar ni det?

  • Svar på tråden Är detta ett positivt streck?? Clearblue
  • Anonym (Ett)

    Det ser smalt ut, så osäkert om det är positivt. När de är bredda jämnblå streck brukar de vara plus. Annars brukar de där testen kunna ge konstiga streck fast de är negativa. 


    Lycka till 🤞

  • Erikamel

    Ja men saken är den att jag har testat 9 dagar innan mens för har såna symptom som jag känner igen från min förra graviditet, så tänker ifall det är därför testet är så? För reagerade nämligen på det med.

  • Erikamel
    Ja men saken är den att jag har testat 9 dagar innan mens för har såna symptom som jag känner igen från min förra graviditet, så tänker ifall det är därför testet är så? För reagerade nämligen på det med
    Anonym (Ett) skrev 2024-06-08 17:46:57 följande:

    Det ser smalt ut, så osäkert om det är positivt. När de är bredda jämnblå streck brukar de vara plus. Annars brukar de där testen kunna ge konstiga streck fast de är negativa. 


    Lycka till 🤞


    Anonym (Ett) skrev 2024-06-08 17:46:57 följande:

    Det ser smalt ut, så osäkert om det är positivt. När de är bredda jämnblå streck brukar de vara plus. Annars brukar de där testen kunna ge konstiga streck fast de är negativa. 


    Lycka till 🤞




  • Anonym (Ett)
    Erikamel skrev 2024-06-08 17:51:53 följande:
    Ja men saken är den att jag har testat 9 dagar innan mens för har såna symptom som jag känner igen från min förra graviditet, så tänker ifall det är därför testet är så? För reagerade nämligen på det med
    Anonym (Ett) skrev 2024-06-08 17:46:57 följande:

    Det ser smalt ut, så osäkert om det är positivt. När de är bredda jämnblå streck brukar de vara plus. Annars brukar de där testen kunna ge konstiga streck fast de är negativa. 


    Lycka till 🤞




    Det kan visa sig vara positivt men skulle inte heller räkna det som positivt. men om du testar med en sort till och får streck är det ju tämligen säkert + eller om ett sånt här tidigt skulle ge en bredd blå linje. Men vill inte ge fförhoppningar i onödan på såna här test som inte är klockrena. 😊
Svar på tråden Är detta ett positivt streck?? Clearblue