Vill inte tro
Hej!
Jag har varit tillsammans med min sambo i lite mer än 3 år. Vi har två barn tillsammans, en på snart 2 år och den andra 5 månader. Allt har varit bra men han har problem med sin ilska. När han blir arg på mig så slutar han prata med mig. Det har pågått så långt som i 2 dagar. Jag vet att han dagligen kollar på porr eftersom att han lämnar sina t-shirts med spermafläckar och det är jag som tvättar. Han nekar till detta men jag har accepterat att porr är inget med mig att göra. Men sedan kanske 4 veckor har han betett sig konstig. Han låser in sig på toaletten i över 20 minuter flera gånger per dag, tagit bort vårt förhållande status på Facebook, följer trådar på reddit som kalls ?dating? och har i skaffat snapchatt. han har blivit mer sur och har inget tålamod med mig, han vill inte ha sex lik mycket utan föredrar att onaneta. han är hemlig med mobilen och har även stängt av sina notiser. jag är rädd att han pratar Med andra tjejer. jag är också rädd för att han skickar och får nakenbilder. jag går sönder och vill inte tro att det är sant. vad tror ni? snälla hjälp.