Gränsen för otrohet?
Folk är otrogna dagligen. Men var går gränsen för vad som är otrohet? Kanske är vi alla otrogna när allt kommer kring?
Var går din gräns?
Folk är otrogna dagligen. Men var går gränsen för vad som är otrohet? Kanske är vi alla otrogna när allt kommer kring?
Var går din gräns?
Man måste ju mena det annars är det ju knappas på riktigt?.
Massage skulle jag ha väldigt svårt för. Så jag bara tryckte på det alternativet instinktivt. Massage tycker jag är väldigt erotiskt jag gillar att massera honom och att han masserar mig och det leder alltid till sex. Massage är ett förspel. jag gillar body 2 body massage att ge, men det skulle bli alldeles för tungt omvänt.
Jag skulle inte alls gilla om någon annan masserade honom och vill absolut inte att någon annan än honom masserar mig. Det är för intimt.
Fråga dig istället, VAD ÄR otrohet innan du ställer frågan hur man är det, som kommer du närmre svaret. För du kan inte sätta en gyllene gräns, är en privat chat otrohet eller ej?
Fråga dig istället, VAD ÄR otrohet innan du ställer frågan hur man är det, som kommer du närmre svaret. För du kan inte sätta en gyllene gräns, är en privat chat otrohet eller ej?
Allt mindre än trekant är helt ok.
Allt mindre än trekant är helt ok.
Otrohet är ett unikt ord då folk har sina egna tolkningar av det. Tänk om det skulle vara lika fritt med varorna på systembolaget. Undrar vad folk skulle få till sillen på midsommar då?
Jag tycker att det är viktigt att man inte felanvänder ord, för då tappar de sin laddning och folk blir osäkra kring vad de egentligen betyder (som här). "otrohet" är det bara när könsorganen varit inblandade, dock behöver samlaget inte varit fullbordat.
Detta är även definitionen i länder där otrohet är olagligt, eller där det har betydelse för förmögenhetsrättsliga verkningar av en skilsmässa t.ex.. Det vore ju inte rimligt om en frånskild kvinna skulle bli utan underhåll från exmaken, för att hon sett en annan man i ögonen i 30 sekunder, exempelvis. Eller pratat med honom i telefon.
Sedan är det en annan sak att man kan bli rejält ledsen och besviken ÄNDÅ, om ens man tillbringat en massa tid med en annan kvinna även om det var rent platoniskt. Och om de pratat om personliga och privata saker, som man känner att "det här borde han ha pratat med mig om i stället". Så kan man för övrigt känna även om han tillbringar mycket tid och pratar privata saker med en manlig bästa vän, eller med ett syskon. Men det är såklart inte "otrohet" det heller.
Göka mer än 3 gånger. Provköra några ggr får man men blir det stadigt så näe