• Anonym (.)

    Vad kan du rekommendera?

    Vilka regnkläder för 10-årig son för skolan? Vilka har du och kan du rekommendera? Kanske med länkar?
    Jag skulle uppskatta många svarGlad

    Vänliga hälsningar
  • Svar på tråden Vad kan du rekommendera?
  • Anonym (Ellen)

    Det viktigaste är, enligt min erfarenhet, att han själv tycker att de är snygga. Annars hänger de kvar på kroken, hur mycket det än öser ner. 

  • Anonym (Beror på)

    Vilken typ av 10-åring är barnet? Ett som fortfarande ligger i vattenpölar och krälar, eller ett som står klistrat under ett takutsprång för att inte bli blöt? Bryr sig inte om kläder eller en modemedveten minitonåring?

  • Anonym (.)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-06-04 12:43:37 följande:

    Vilken typ av 10-åring är barnet? Ett som fortfarande ligger i vattenpölar och krälar, eller ett som står klistrat under ett takutsprång för att inte bli blöt? Bryr sig inte om kläder eller en modemedveten minitonåring?


    Han är inte modemedveten. Han tar det som är praktiskt och tillbringar mycket tid utomhus
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (.) skrev 2024-06-04 12:48:10 följande:
    Han är inte modemedveten. Han tar det som är praktiskt och tillbringar mycket tid utomhus
    Då säger jag skalkläder. Didriksons tex. Everest från Stadium ska vara bra också.
  • Anonym (.)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-06-04 12:52:45 följande:
    Då säger jag skalkläder. Didriksons tex. Everest från Stadium ska vara bra också.
    Vilken av dem menar du exakt? Vilka modeller rekommenderar du?
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (.) skrev 2024-06-04 12:54:36 följande:
    Vilken av dem menar du exakt? Vilka modeller rekommenderar du?
    Den modell som passar barnet och som passar ert kostnadsläge. Flört
  • Anonym (.)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-06-04 13:07:23 följande:
    Den modell som passar barnet och som passar ert kostnadsläge. Flört
    Ok, men jag vet inte vilken?
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (.) skrev 2024-06-04 13:11:36 följande:
    Ok, men jag vet inte vilken?
    Åka och klämma och prova?

    På Stadium finns bara en modell, den heter J Alr Pant och J Alr Jkt. Paketpris 799 kr. 
  • Anonym (.)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-06-04 13:18:46 följande:
    Åka och klämma och prova?

    På Stadium finns bara en modell, den heter J Alr Pant och J Alr Jkt. Paketpris 799 kr. 
    Vi kommer att prova den på. Vad mer finns det? Jag vet inte om det kommer att hålla
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (.) skrev 2024-06-04 13:22:23 följande:
    Vi kommer att prova den på. Vad mer finns det? Jag vet inte om det kommer att hålla
    Menar du hålla som i inte slitas ut?
    Då är jag inte rätt person att svara, mitt barn är ganska stillsamt och sliter väldigt lite på kläderna.
Svar på tråden Vad kan du rekommendera?