Laptop till sims - Tips!
Femtonåringen önskar sig en laptop att spela sims på. Budgeten är runt 5000, finns det någon kunnig och vänlig själ här som kan rekommendera någon? Vet att det är i minsta laget, men något måste väl gå?
Femtonåringen önskar sig en laptop att spela sims på. Budgeten är runt 5000, finns det någon kunnig och vänlig själ här som kan rekommendera någon? Vet att det är i minsta laget, men något måste väl gå?
Det måste vara en laptop? Annars går det att hitta begagnade playstation 4 på Tradera för runt 1000-lappen. Det fungerar toppen med att köra Sims 4 på dem.
Jag skulle köpa en företagsrenoverad med garanti om jag var du.
Kolla t ex på billigteknik.se eller någon konkurrent till dem.
Det är en laptop hon önskar sig. Jag kan absolut köpa beg, men behöver tips på vilken.
tror inte det spelar nån roll vilket märke, bara man kollar så att den uppfyller kraven för att kunna driva spelet
tror inte det spelar nån roll vilket märke, bara man kollar så att den uppfyller kraven för att kunna driva spelet
om det är sims 4: Kräver en 64-bitars processor samt operativsystem. OS: 64-bitars Windows 10. Processor: Intel Core i5 (4 kärnor) eller AMD Ryzen 5 eller bättre. Minne: 8 GB RAM.
den här verkar uppfylla de kraven: Lenovo IdeaPad 3 15IAU7 i3-12/8/128 15.6" bärbar dator - Elgiganten