• Astriidlind

    Neuroborrelios och graviditet

    Hej!

    jag lider av neuroborrelios och gjort det i snart 2 år. jag har velat skaffa ett till barn men fick avrådan av en kvinna jag köper min naturmedicin av då barnet kan påverkas av det så länge jag har symptom. Tex att de kan få en diagnos som adhd eller autism eller dåligt immunförsvar mm. Är det någon här som varit gravid och lidit av detta eller av någon annan nervsjukdom? Hur har det gått för barnet? 

  • Svar på tråden Neuroborrelios och graviditet
  • SmulanFnulan

    Istället för att ställa medicinska frågor till en kvacksalvare så kanske du bör fråga en riktig läkare innan du dömer av frågan?

  • Astriidlind
    SmulanFnulan skrev 2024-06-03 22:13:43 följande:

    Istället för att ställa medicinska frågor till en kvacksalvare så kanske du bör fråga en riktig läkare innan du dömer av frågan?


    Hej! Jag litar inte på svensk sjukvård gällande den frågan då jag inte fått någon hjälp med att ens få den diagnosen i det här landet. Sverige har knappt kunskap om borrelia och har ingen kunnighet i att bota det. Jag frågar mammor som själva varit gravida och fått barn så har du inte det tack men nej tack till din åsikt :)
  • Astriidlind
    SmulanFnulan skrev 2024-06-03 22:13:43 följande:

    Istället för att ställa medicinska frågor till en kvacksalvare så kanske du bör fråga en riktig läkare innan du dömer av frågan?


    Dessutom denna kvacksalvare du pratar om har hjälpt mig 100 gånger mer med att lindra mina symptom än vad svensk sjukvård har gjort.
Svar på tråden Neuroborrelios och graviditet