• Anonym (Kille 23 år)

Dominanta kvinnor får svara

Hej! Jag undrar hur jag som undergiven ska vara i sängen.
    Hade ni kunnat säga hur era män som undergiven är?

• Svar på tråden Dominanta kvinnor får svara
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille 23 år)

Pulla dig medans du pratar i telefon? Kan du ha fokus på samtalet då?

• Gaskarl

Är du undergiven så behöver du inte ställa frågan, är du inte undergiven, blir det lätt krystat och onaturligt. Det är svårt att på ett bra och genuint sätt spela dominant eller undergiven, det är något som bara finns där.

• Anonym (Juni)

Min man är undergiven i sängen och för honom kommer det naturligt. Han låter mig göra vad jag vill med honom och han låter mig veta om han tycker om det eller inte. Samtidigt är han såklart aktiv under sexakten, det hade inte funkat om han hade legat som en död fisk, och det hade inte heller varit särskilt attraktivt. Han är bra på att ta initiativ till exempel till oralsex och han berättar vad han vill att jag ska göra med honom, det uppskattas mycket 😉

Han gillar när jag är dominant och tar tag i honom ordentligt, när jag håller honom och trycker ner honom på knä så han kan slicka mig, när jag kysser honom djupt och bestämt och samtidigt smeker honom.
    Sen finns det ju alltid rollspel och leksaker man kan använda men vi föredrar mest spontant sex.

• Anonym (Kille 23 år)
    Anonym (Juni) skrev 2024-06-27 09:27:20 följande:

Min man är undergiven i sängen och för honom kommer det naturligt. Han låter mig göra vad jag vill med honom och han låter mig veta om han tycker om det eller inte. Samtidigt är han såklart aktiv under sexakten, det hade inte funkat om han hade legat som en död fisk, och det hade inte heller varit särskilt attraktivt. Han är bra på att ta initiativ till exempel till oralsex och han berättar vad han vill att jag ska göra med honom, det uppskattas mycket 😉

Han gillar när jag är dominant och tar tag i honom ordentligt, när jag håller honom och trycker ner honom på knä så han kan slicka mig, när jag kysser honom djupt och bestämt och samtidigt smeker honom.
    Sen finns det ju alltid rollspel och leksaker man kan använda men vi föredrar mest spontant sex.

Kör du inte honom med strapon det uppskattas mycket som undergiven?
  • Anonym (Juni)
    Anonym (Kille 23 år) skrev 2024-06-27 11:31:10 följande:
    Kör du inte honom med strapon det uppskattas mycket som undergiven?
    Jo det händer ju faktiskt också 😁 nu var det dock ett tag sedan så det är väl dags att ta fram den igen 😉
  • Anonym (Kille 23 år)
    Gaskarl skrev 2024-06-27 08:38:45 följande:

Är du undergiven så behöver du inte ställa frågan, är du inte undergiven, blir det lätt krystat och onaturligt. Det är svårt att på ett bra och genuint sätt spela dominant eller undergiven, det är något som bara finns där.

Det är inte alla som gör samma sak när det gäller sex.
  • Gaskarl
    Anonym (Kille 23 år) skrev 2024-06-27 11:36:30 följande:
    Det är inte alla som gör samma sak när det gäller sex.
    Jag vet. Tack och lov.
Svar på tråden Dominanta kvinnor får svara