vet inte om min ex fru utnyttjar mig.
Hejsan, jag och min ex fru har gått en hel berg och dal bana nu, och jag är förvirrad som fan, jag börjar med att min ex fru var otrogen mot mig (inte fysiskt) men skickade bilder detta har hänt nu 2 gånger till samma kille. vi bråkade hårt denna gång och vi gick igenom med skilje mässan, det har nu snart gått 2 månader, vi bor fortfarande ihop men sover i olika rum pga arbete och 3 barn, vi försökte hitta tillbaka direkt med vanlig konversation men gick inte, killen hon skrev med var gift själv och fick reda på samtidigt dem höll på att skriva att hans fru var gravid, jag hade kontakt med hans fru och fortfarande har. efter detta bråkade vi en del, och hon gick ut med tjej kompisar på en lördag, men jag fick snabbt reda på att det inte bara var tjej kompisar hon hade där, utan en gamla kill kompis hon aldrig riktigt brytt sig om alls innan, men nu säger hon att hon gillar att umgås med han för han är så nära och att hon behöver tid att veta vad hon vill, efter utgången så frågade jag bara om hon hade kul ect. och då började våra gemensamma kompisar att skriva, person 1 sa att hon åkte taxi hem till henne och gick där ifrån, person 2 (min ex fru) sa att hon gick själv hem. men efter 2 dagar berättade hon att gamla vännen gick med henne hem, och jag tänkte gud så skönt att hon inte gick själv men arg över att hon ljög, så jag skrev till person 1 och ifråga satte vad som hänt ? efter som den var 100% att min ex fru åkte taxi... men sen kom sanningen fram, dem hade åkt karuseller med gamla kompisen, och sen gick dem till en krog 20min bort med gamla kompisen och hans 2 kompisar och min ex fru lämnade sina kompisar kvar vid tivolit. detta började gör mig svartsjuk och få veta sanningen, jag hatar när folk ljuger för mig, och vi bråkade mer efter det och ex fru sa att det inte finns en chans i hela helvete att vi hittar tillbaka nu, så jag kämpade spm fan vidare med att försöka, jag älskar henne även efter allt men jag måste visa att jag inte tolererar detta mer, efter allt detta gjorde jag dumma beslut eftersom hon skrev på snapchat med gamle vännen mer och mer och umgicks mer och mer med den personen också, jag började bli orolig och satte upp en webbkamera och filmade. vilket hon hittade och så blev det ett till super bråk, jhhon lovade att det inte var något mellan gamla kompis och henne, men eftersom dem umgicks hela tiden och skrev hela tiden kändes det för mig som det var något där, hon gick hem till han på fredagen efter och drack med honom hemma hos han, gjorde sig fin med smink dusch och allt. jag avråde detta men kunde lika gärna prata med en vägg då, och nu har det gått 1 vecka hon har hjälpt han med bilen och fixat den, jag har spionerat kan jag säga för det är inte långt bort han bor, kan kasta en sten och träffa hans parkering, jag såg inga konstiga tecken då och började ifrågasätta om det var så, men nu på lördag skulle dem som vänner åka till hans pappa och dricka ungefär 2h bort från vart vi bor, jag såg henne packa varmare kläder ifall hon skulle börja frysa och såg något konstigt i byxorna hon försökte gömma, ett sexig nattlinne som jag köpte åt henne, svart som man kan se igenom lite, när jag ifråga satte henne så sa hon bara att hon inte har andra plagg, vi har precis flyttat så kanske ok så, men jag tog ut den och slängde den på sängen och gav henne min t-shirt och frågade varför hon inte bara sa sanningen om det, och då sa hon för jag viste du skulle reagera så här, jag vill inte sova naken där. men hon tog min t-shirt och packade ner den och då brast jag helt, och sa jag kommer säga upp lägenheten för jag kommer inte kunna överleva denna helg, jag vet inte om det är något mellan dom... och då eftersom hon har skulder så vart det panik i henne och hon började gråta om var hon och hennes andra 3 barn ska vara ? hon gick bort en stund och sen kom tillbaka och gav mig en kram inget ovanligt vi spelar av det till barnen ofta, jag bad henne inte åka, men hon var ställd på att åka för att kunna sakna mig. och sen när hon skulle gå sa jag att jag har en lägenhet redo för mig och 3 av våra barn och jag vet inte om jag kommer klara helgen eller kämpa för dig mer, jag har hållit på i 2 månader. då gick hon upp till mig och sa bara ge mig tid, jag vet att jag kommer sakna dig. sen kysste hon mig. hur ska jag reagera nu lixom ? jag skrev till gamla kompisen att hon kysste mig och allt, har bild bevis på att hon skrev i snap att det var mysigt ect. men jag skrev till allt och alla som hjälpt mig under denna tid och rådfrågat och det är 50/50 typ, vad i allt som är heligt ska man göra ? jag älskar ju henne så klart, men vill inte att hon bara stannar för att ha tak över huvudet. det är jag helt säker på.