• Anonym (Looking in the mirror  n just want to fade away)

    Misslyckades med alla mina relationer (ej bara partnerskap)

    Som liten var jag en väldigt söt omtänksam litet barn.


    Med stora psykiska sår men värdesatte alltid alla andra högre än mig förutom den som gjorde mig som mest illa.


    Som "vuxen" så hade jag mång "kompisar". Alla kände mig alla ville var hos mig alla ville ha sex med mig. Sedan gick jag in i depression och därefter aldrig lyckats ta mig tillbaka till det sociala.


    Bara stött på motgångar vad gällande partnerskap. Folk som (trots att jag inte trodde att det fanns, förutom den som torterade mig som barn samt Kim jong un) var ändå värre än mig.


    Jag ser annorlunda, men ser helt okej ut ändå. Men det går inte ändå. 


    Jag inser att jag är körd när det kommer till förhållande (bilda sig en familj osv. Hur hanterar man den här sorgen?


    Allt jag önskade mig som barn var att få mig en riktig 8egen ) familj samt få ha djur omkring mig. Jag har kämpat och kämpat men når aldrig mina mål. 


    Önskar inga spydiga kommentarer. Nej, jag är ärlig, jag ser helt okej ut, men så otillräcklig eller för naiv.


    Jag vågar prata, jag är öppen av mig. Kan prata och allting. Jag har allt förutom när det kommer till att ha en bakrunds familj.

Svar på tråden Misslyckades med alla mina relationer (ej bara partnerskap)