• Stumpan40

    Hann min betalning gå igenom

    Hej

    Jag betalade min hyra den 27:e på natten. Var inne på mitt konto den 28: på kvällen och allt såg normalt ut. Handlade även med mitt kort den dagen. När jag gick in på  bank den 29:e på kvällen så var det spärrat. Kan inte komma in alls i mitt konto och IDbank är spärrat

    Jag vet att jag inte har gjort något fel så det är jag inte orolig för. Hon i kundtjänst kunde inte säga något men dom kommer skicka ut ett brev ( fick skickat in dokument I feb som dom godkände men verkar som dom har ändrat sig)  Men det jag känner oro för är hur jag ska kunna betala min räkningar och få min lön om dom inte öppnar kontot igen.. Men till min fråga..

    Tror ni att hyran jag betalade in den 27:e hann komma iväg? Om den gick igenom.

  • Svar på tråden Hann min betalning gå igenom
  • Anonym (...)

    Fanns pengarna som skulle gå till hyran på kontot den 28e? Om dom inte fanns där så gick betalningen igenom, fanns pengarna kvar så skulle jag ringa hyresvärden och kolla

  • Mandel
    Stumpan40 skrev 2024-05-30 15:29:16 följande:
    Hann min betalning gå igenom

    Hej

    Jag betalade min hyra den 27:e på natten. Var inne på mitt konto den 28: på kvällen och allt såg normalt ut. Handlade även med mitt kort den dagen. När jag gick in på  bank den 29:e på kvällen så var det spärrat. Kan inte komma in alls i mitt konto och IDbank är spärrat

    Jag vet att jag inte har gjort något fel så det är jag inte orolig för. Hon i kundtjänst kunde inte säga något men dom kommer skicka ut ett brev ( fick skickat in dokument I feb som dom godkände men verkar som dom har ändrat sig)  Men det jag känner oro för är hur jag ska kunna betala min räkningar och få min lön om dom inte öppnar kontot igen.. Men till min fråga..

    Tror ni att hyran jag betalade in den 27:e hann komma iväg? Om den gick igenom.


    Ring hyresvärden och kolla?
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Stumpan40
    Anonym (...) skrev 2024-05-30 15:40:22 följande:

    Fanns pengarna som skulle gå till hyran på kontot den 28e? Om dom inte fanns där så gick betalningen igenom, fanns pengarna kvar så skulle jag ringa hyresvärden och kolla


    Nej pengarna fanns inte på kontot den 28e. När jag betalade in den så drogs pengarna direkt från kontot.
  • Stumpan40
    Mandel skrev 2024-05-30 15:40:46 följande:
    Ring hyresvärden och kolla?
    Kom och tänka på det nu och blev så stirrig. Och nu är det för sent att ringa så ville bara lugna "själen" lite och se vad andra tror
Svar på tråden Hann min betalning gå igenom