• Anonym (Frun)

Min man har varit otrogen, säger att kvinnan är en galning

Nu har det uppdagats att min man varit otrogen men en kvinna under många år. 

Han beskriver det som att hon är galen, inte låter honom vara ifred och tillslut har han tyckt synd om henne och då har de haft sex. Eller så har det hänt att när han varit ledsen och så har hon hört av sig som en galning då har han tillslut blivit smickrad och ändå tycker att det varit lite mysigt.

Detta har pågått i flera år men han säger att hon är psykiskt sjuk och liksom har kunnat dyka upp utanför vårt hus, utanför hans jobb och han menar att hon blir mindre obehaglig om han bekräftar henne då, plus att han tyckt att det varit jobbigt när hon börjat gråta?. 

Alltså är min man galen eller ska jag köpa hans historia om att han blivit utsatt för typ ett brott och mer eller mindre en manipulativ galning som mer eller mindre våldtagit honom??? 

• Svar på tråden Min man har varit otrogen, säger att kvinnan är en galning
  • Anonym (?)

Han har frivilligt haft sex med henne under flera år

Räcker det som svar?

Vad tänker du göra nu?

• Anonym (Men va???)

Nej, hon är inte galen. Han är kär, attraherad eller bara kåt. Allt trams du nämner här kan ingen normal vettig människa tro på. 

Hur fick du veta?

• Anonym (Frun)
    Anonym (?) skrev 2024-05-29 17:24:51 följande:

Han har frivilligt haft sex med henne under flera år

Räcker det som svar?

Vad tänker du göra nu?

Fast han menar att han inte gjort detta frivilligt utan att hon jagar honom tills han slutligen gett upp emellanåt. 
  • Anonym (Eh)

Ja det låter verkligen som han varit livrädd för denna kvinna. Så livrädd att han haft kontakt med och legat med henne i flera år bakom din rygg. Förstår du inte själv vilken bullshit det är?

• Anonym (Xwe)

Undra om din man är mitt ex eller om detta är en vanlig ursäkt. Efter att vi hade gjort slut fortsatte vi ha kontakt och ses då och då under flera år (jag visste inte att han då var tillsammans med en ny). När det uppdagades för hans nya flickvän så drog han samma historia för henne som din man gjort för dig. Inget av det var sant. I själva verket var det han som var mest drivande och den som främst gång på gång tog upp kontakten med mig. Ibland om jag hörde av mig först underhöll han det och var glatt på med en gång.

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Frun) skrev 2024-05-29 17:22:56 följande:
    Min man har varit otrogen, säger att kvinnan är en galning

Nu har det uppdagats att min man varit otrogen men en kvinna under många år. 

Han beskriver det som att hon är galen, inte låter honom vara ifred och tillslut har han tyckt synd om henne och då har de haft sex. Eller så har det hänt att när han varit ledsen och så har hon hört av sig som en galning då har han tillslut blivit smickrad och ändå tycker att det varit lite mysigt.

Detta har pågått i flera år men han säger att hon är psykiskt sjuk och liksom har kunnat dyka upp utanför vårt hus, utanför hans jobb och han menar att hon blir mindre obehaglig om han bekräftar henne då, plus att han tyckt att det varit jobbigt när hon börjat gråta?. 

Alltså är min man galen eller ska jag köpa hans historia om att han blivit utsatt för typ ett brott och mer eller mindre en manipulativ galning som mer eller mindre våldtagit honom??? 

Haha, låter exakt som en kille jag träffade för några år sedan. Han sa precis samma sak om mig till henne. Men till mig tvärtom, att jag var helt underbar, osv. 

Till henne sa han att jag var helt galen, vi hade aldrig haft sex eller någonting. Det hade vi visst. 

Hon tror nog forfarande på honom. Men nog var han otrogen mot henne i början med mig. Trist att man är så blåögd men hennes problem. 

Mitt tips är, luska lite och tro inte helt på vad han säger. Du borde märka om det är så.

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Xwe) skrev 2024-05-29 17:33:24 följande:

Undra om din man är mitt ex eller om detta är en vanlig ursäkt. Efter att vi hade gjort slut fortsatte vi ha kontakt och ses då och då under flera år (jag visste inte att han då var tillsammans med en ny). När det uppdagades för hans nya flickvän så drog han samma historia för henne som din man gjort för dig. Inget av det var sant. I själva verket var det han som var mest drivande och den som främst gång på gång tog upp kontakten med mig. Ibland om jag hörde av mig först underhöll han det och var glatt på med en gång.

Haha vi kanske har haft samma kille allihop för det lät precis som mitt ex också 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Frun) skrev 2024-05-29 17:26:29 följande:
    Fast han menar att han inte gjort detta frivilligt utan att hon jagar honom tills han slutligen gett upp emellanåt. 
    Haha men han har väl ett val, snälla. Klart han var kåt annars hade han inte legat med henne. 
  • Anonym (Sutrant)

Håhåjaja, mycket ska man höra innan öronen trillar av! 

Det är mycket möjligt att det handlar om en desperat kvinna som när hon märkt att han velat avsluta blivit förtvivlad och påträngande. Men, inte utan att han först frivilligt inlett och haft en relation med henne... Och han har hellre blidkat sin galna älskarinna än att försöka rädda sitt äktenskap. Rimligt. 

Jag tycker att du ska be om att få träffa den här kvinnan faktiskt. Bilda dig en egen uppfattning. Eller åtminstone fråga karln som om hennes nummer så du kan få prata med henne, och se när han börjar skruva på sig när han inser att bilden av henne som han försöker förmedla till dig inte kommer att gå att upprätthålla.

Kunde han ljuga om att han varit på gymmet, jobbat över, handlat eller vad som, när han precis haft kuken i hennes, så tror jag inte han drar sig för att ljuga om älskarinnans karaktär heller.

• Anonym (Rosalee)

Rena rama BULLSHITEN.
    Killen vill komma undan, inget annat.
    Jag var också tillsammans med en kille som gick bakom ryggen på frun OCH mig. Dessa killar är fantastiskt bra på att manipulera!
    Men din kille tar ju priset! 

Svar på tråden Min man har varit otrogen, säger att kvinnan är en galning