Är det här ett tecken på att han gillar mig?
Jag har träffat en kille nu i några månader och tycker det går ganska bra! Vi är inte upp över öronen på varandra utan vi har våra egna liv och lite då och då snackar vi och har det trevligt, om vi då inte får till det att ses. Har länge velat fram och tillbaka om han gillar mig eller inte. Uppenbarligen gör han ju det men övertänker ofta vilket resulterar i min osäkerhet ibland men som snabbt sopas bort så fort jag pratar/träffar honom. Men! Har märkt att han tar efter saker som jag gör och jag saker som han gör. Tex promenerar jag mycket vilket han också börjat göra och antar att det beror på mig. Alltså typ att han tar efter saker som jag gör. Vet att det finns andra grejer också men som jag för tillfället inte minns. Jag gör likadant och tar efter saker som får mig att må bra och vice versa. Undrar om det här är ett tecken. Är det ett tecken på att han tycker om mig? Jag gillar ju honom och tar efter olika saker som han gör eftersom det inspirerar mig till att vara en bättre och mer hälsosam människa. Så undrar typ om det är något som man börjar göra när man tänker mycket på den andra personen. Hur den beter sig, levnadssätt osv. Brukar ni gör det med folk ni gillar eller är det bara något som man gör allmänt? Alltså att det inte skulle vara en indikator på att han gillar mig tillbaka. Har bara dåligt självförtroende ibland och tänker att han säkert inte gillar mig men tänker att om det här kan vara av betydelse så hade det fått mig att känna mig gladare nu i stunden. Vad är era erfarenheter?