• Anonym (Ont)

    Jag har bihåleinflammation, FRUKTANSVÄRT smärta i bakhuvudet. Någon mer som haft det?

    Var till läkaren igår och fick antibiotika utskrivet för bihåleinflammation.  Men både igår och idag (mest idag) har jag en sån fruktansvärd smärta i huvudet, speciellt i bakhuvudet. Tagit värktabletter men de hjälper ingenting.  Någon som.haft bihåleinflammation och också har haft skarp smärta i bakhuvudet? 

  • Svar på tråden Jag har bihåleinflammation, FRUKTANSVÄRT smärta i bakhuvudet. Någon mer som haft det?
  • Anonym (Nej)

    Hade bihåleinflammationer några gånger men minns ingen sån smärta. Bästa är nog att du ringer rådgivning.

  • Anonym (hål i huvet)

    Jag har haft bihåleinflammation av och till i åtta år innan operation men aldrig ont i bakhuvudet för bihålor sitter inte där.

    Så jag tycker du ska ringa vården fort som fan.

  • Humlan88

    Kan uppdatera att jag ringde 1177. Dom sa "du ska in direkt" åkte in till akuten, lite förhöjda infektionsvärden men de kunde inte se något annat tecken på att något skulle vara galet..

Svar på tråden Jag har bihåleinflammation, FRUKTANSVÄRT smärta i bakhuvudet. Någon mer som haft det?