Tidiga tecken eller bara vanliga hormon innan mens?
Hjälp, någon som vet bättre än mig här? Hade enligt min app ägglossning 20/5 så fertila fönstret 15-21/5. Hade sex 3 gånger innan och sen en gång 21/5. Har inget tagit ägglossningstest eller tempat så jag vet inte exakt när/om själva ägglossningen har skett men såg trådigt äggvita sekret på måndagen 20/5 så alltså ägglossningsdagen enligt beräkningarna. Även lika dant sekret dagen efter på tisdag, möjligtvis aningen torrare (men inte torrt liksom, bara inte lika mycket/blött som dagen innan). Inget på onsdag, men lite blött/trådigt sekret på torsdag. Började även få ont i bröstvårtorna på torsdagen. Ingen flytning på freda, dock ömmande bröstvårtor. Nu idag lördag så känns bröstvårtorna fortfarande ömma och jag såg en trådig/blöt flytning till. Brösten känns som vanligt, det är bara bröstvårtorna som blir mer och mer ömma. Jag brukar vanligtvis inte ha så innan mens, har fått de ett par enstaka gånger över åren men som sagt ovanligt för mig. Jag borde väl ha ägglossat va? Känns skumt att ha fertila flytningar i 6 dagar? Någon som varit med om liknande? Hur var det för er och varför? Bara ett tecken på mens/hormoner eller kan det kanske vara kopplat till graviditet? Vi försöker så tredje försöket nu denna månad.