Hotat att bli lämnad återigen
Jag har en partner sedan 12 år tillbaka som för ca 1 år sedan börja hota mig med att han ska flytta samt skilsmässa.
Min partner är har alltid varit irriterade på att jag och min 16 åriga dotter ( inte hans barn) har en tight relation, för själv har han ingen bra relation med sitt enda barn Han blir irriterad att jag skjutsar henne till och ifrån träningar att jag följer med på cuper och för att pengarna går till hennes fritidsintresse m,m. Idag hade partnern och min tonåring varit osams så när vi var ensamma runt matbordet kom hotet igen , och nu skulle han flytta men han har inte råd med det för vi har skulder , annars skulle han flytta direkt. Han ansåg också att min dotter är sjuk för att hon är deppig, trulig och låg ibland , så han skulle inte bli förvånad om hon inte skulle få diagnosen manodepressiv när hon blev äldre.
Min dotter är aldrig ute och festar och strular som hennes jämnåriga kompisar utan jag kan nästa alltid lita på henne. Hon sköter skolan , och har inte ens slängt igen dörr i ilska här hemma. Hon lagar mat här hemma för att avlasta mig m,m
Det här börjar ta på mig och mer och mera det börjar kännas som psykisk misshandel då jag vet att detta kommer att komma tillbaka igen om ca 3 månader....