• Boobouboo

Olika resultat på olika test??

Hej!

Tog de här två testen nu på BIM. Klinikens test visar positivt, medans RFSU?s inte visar något. Har tidigare plussat

svagt på två tidiga tester och även ett vääääldigt svagt streck på rfsu som nu inte visar något. 

Är så förvirrad, är jag gravid?!???

• Svar på tråden Olika resultat på olika test??
  • MtS19

Jag upplevde att de va väldigt svårt med rfsu:s test med att få positivt, plussade på andra test men inte med rfsu, sonen är nu 9 månader

• Boobouboo
    MtS19 skrev 2024-05-16 06:35:40 följande:

Jag upplevde att de va väldigt svårt med rfsu:s test med att få positivt, plussade på andra test men inte med rfsu, sonen är nu 9 månader

Åh tack! Det känns ju väldigt skönt att veta. Grattis till din son Hjärta

Ska ringa kliniken strax och se vad de säger 🤞🏼
  • Kvinna1989

När jag plussade på digitalt så var det ändå negativt på RFSU:s test, heelt blankt. Var gravid och allt gick bra :)

• Anonym (Tyvärr)

RFSU:s stickor är notoriskt dåliga, både ÄL och för graviditet. Har sett hur många som helst som skrivit om dem i forumet.

• Boobouboo
    Kvinna1989 skrev 2024-05-16 06:57:08 följande:

När jag plussade på digitalt så var det ändå negativt på RFSU:s test, heelt blankt. Var gravid och allt gick bra :)

Tack!! Känner mig mer hoppfull nu 🙏🏻
  • Boobouboo
    Anonym (Tyvärr) skrev 2024-05-16 07:22:32 följande:

RFSU:s stickor är notoriskt dåliga, både ÄL och för graviditet. Har sett hur många som helst som skrivit om dem i forumet.

Jaaa okej! Tack! Då håller vi oss borta från dem framöver, men förhoppningsvis ska det kanske inte behövas 🤞🏼
  • Boobouboo

För info om någon läser gamla trådar! Graviditeten visade sig vara ett tidigt missfall så var nog snarare RFSU?s stickor som visade rätt

Svar på tråden Olika resultat på olika test??