• Anonym (Wonderer)

    [KVINNOR] Om ni träffade en man som..?

    Om din kille/man/sambo skulle vara typen som föredrar att ge och få oralsex, men främst ge, före penetration, hur skulle du ställa dig till det?
    För att uttrycka det i klarspråk, han slickar dig mycket hellre än knullar dig, hur skulle du ställa dig till det? 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden [KVINNOR] Om ni träffade en man som..?
  • Fjäril kär

    Jag skulle tycka att han var inget för mig då jag prioriterar samlag före nåt annat. Förspel med oralsex inga problem men aldrig istället för samlag.  

    Då är vi helt enkelt inte kompatibla. 

  • Anonym (Malin)

    Gärna oralsex men det ersätter inte ett rejält knull!

  • Anonym (Pumpen)
    Anonym (Malin) skrev 2024-05-14 16:19:26 följande:

    Gärna oralsex men det ersätter inte ett rejält knull!


    Blond o över 40? ;)
  • Anonym (Endorfin)

    Nej det blir inget bra förhållande. Träffade en man som hade problem med erektionen men var tvungen att göra slut. Visst kan oralsex vara trevligt men riktig sex innebär penetrering.

  • Poison82

    Inget fel alls att varken få eller ge oralt men villhöver penetration. Inget går upp mot en skön grov kuk i en 

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (y)

    Nej, låter bara konstigt. Varför skulle en man, rent logiskt, vilja undvika penetration? Hade inte velat ha en relation med en sådan typ. Erektil dysfunktion är inte min grej. 

  • Anonym (Jossan)

    Skulle INTE fungera alls! Visst är det skönt med oralsex men ersätter ABSOLUT INTE penetration. 

  • Anonym (X-X)

    Knulla (knolla) är number one.

  • Anonym (Emma)

    Att enbart bli tillfredsställd av fingrar och en hängiven mun kan vara härligt ibland. Om han njuter av att leka med mig saknar jag inte penetration vid sådana tillfällen. Men det skulle kännas konstigt om han aldrig vill komma in i mig, men om det finns någon särskild anledning till det kan jag säkert lära mig att leva med det.

  • Pehrmedh
    Anonym (Emma) skrev 2024-07-26 20:03:53 följande:

    Att enbart bli tillfredsställd av fingrar och en hängiven mun kan vara härligt ibland. Om han njuter av att leka med mig saknar jag inte penetration vid sådana tillfällen. Men det skulle kännas konstigt om han aldrig vill komma in i mig, men om det finns någon särskild anledning till det kan jag säkert lära mig att leva med det.


    Vilket fint och icke-dömande svar
  • Anonym (Mina)

    Om den man jag lever med drabbas av erektil dysfunktion av ålder eller ohälsa hanterar vi gemensamt vårt samlivs nya utmaning. Om jag trots allt erfar en längtan efter penetration införskaffar vi helt enkelt dildos att leka med. Hur svårt kan det vara?

  • Anonym (Lova)

    Oralt är något jag både kan ha och mista. Det kan vara superhett om han verkligen går igång på det, men det är inget jag skulle sakna om han inte ville. Penetration ger mig mycket mer njutning. Så nej, ett sånt förhållande skulle inte funka.

  • Anonym (neje)

    Jag gillar inte oralsex öht (att få, kan ge absolut) så nej det hade inte funkat.

  • Anonym (Helt ok)

    Skulle acceptera det och älska honom ändå, men det hade vart konstigt. Dessutom hade det känts som en diss och som att han ljugit för mig tidigare då han i sådana fall spelat väldigt förtjust av andra former av sex med mig under lång tid utan att säga något eller ens antyda att han skulle föredra något annat istället.

    Förutom fel hål då, jag vet mycket väl att han föredrar det eftersom det tar kanske 30 sekunder när jag rider honom så, men jag gillar att han inte frågar efter, tjatar och tigger om det utan det sker på mitt initiativ när jag vill. Det är helt ok att han låtsas som att han tycker andra saker är lika bra vad gäller just det.  

  • Anonym (y)

    Som sagt. En man med de önskemålen har troligen problem med att få upp den och sånt är inte friskt. Bara gamla gubbar, porrskadade, eller män med dåligt leverne som drabbas av erektil dysfunktion. 

    Ingen av dessa tre typer är heller intressanta för en relation så. 

  • Anonym (Eh?)

    Varför skulle han inte vilja ha ett normalt sexualliv med penetration? Låter misstänksamt, som om det vore nåt fel på hans könsorgan. Jag säger nej tack. 

Svar på tråden [KVINNOR] Om ni träffade en man som..?