En hiphop-låt jag gjort
Har gjort den med lite olika tjänster på nätet. Tycker inte den blev helt kass men vad tycker ni?
Har gjort den med lite olika tjänster på nätet. Tycker inte den blev helt kass men vad tycker ni?
Har också lagt upp nån annan låt som inte blev så bra. Funderar på att kanske lägga upp fler om någon är intresserad...
Skön sommarlåt! Jag gillart!
Skön sommarlåt! Jag gillart!
YouTube tar bort visningar. Varför? Kanske för alla visningar kommer från samma källa. Många har problem med detta...
Hade ni kunnat testa besöka videon från kanalen? Det kanske hjälper... Väldigt störigt det nästan är omöjligt att få visningar på Youtube nuförtiden om för de som är nya på sajten...
Här är länk direkt till kanalen istället....
m.youtube.com/@djTompis
Tack på förhand...
Tompis3
Inte säkert det hjälper men värt att testa kanske då många som postar videos på Youtube får visningar raderade.
YouTube tar bort visningar. Varför? Kanske för alla visningar kommer från samma källa. Många har problem med detta...
Hade ni kunnat testa besöka videon från kanalen? Det kanske hjälper... Väldigt störigt det nästan är omöjligt att få visningar på Youtube nuförtiden om för de som är nya på sajten...
Här är länk direkt till kanalen istället....
m.youtube.com/@djTompis
Tack på förhand...
Tompis3
Det jag menar är att YouTube tar ner views fast det inte är fusk. Svårt att få några views på ny kanal. Inte att det är så viktigt men inte så kul när det är så svårt att få några visningar....
Man verkar inte kunna kontakta YouTube direkt angående detta problem, så jag har skrivit till dem på deras forum. Frågan är om det hjälper? Så inte så lätt att kontakta YouTube som det kan verka.
Ny låt.
Fastest gun in the west
Något att hänga i julgranen eller?
Grym!!!