• Traildream

Sexchatt

Jag gillar verkligen att sexchatta. Jag skriver ofta snuskigt med min fru, tex om vi har bestämt att vi ska ligga så timmen innan kan vi messa till varnadra. Många gånger som en upptrappning inför sexet. Ibland är det som en bakgrund inför ett rollspel 

ibland skriver jag med andra. Så länge jag inte vet vem den andre är räknas det inte som otrohet eftersom vi är anonyma inför varandra. Det är mer som en sexnovell. Älskar att skriva tillsammans med någon annan. 

vad skriver ni när ni sexchattar? Är det beskrivningen av ett påhittat ligg? Det skriver oftast jah. Eller mer diskussion om vad du gillar att göra i sängen?

och vaär hittar ni era sexchattar?

• Svar på tråden Sexchatt
  • nordas

Det jag tänker på när jag läser din tråd är att jag brukade sexchatta ofta när jag var yngre, runt 25 och uppåt. Jag höll till på Amore-chatten på Passagen.se. Där kunde man ofta hitta någon att sexchatta med. Det var väl mitt sätt att försöka hitta någon, men det blev inget. Nu är jag 52 och har fortfarande inte fått till det sexuellt. Chanserna är nog väldigt små.

Vet inte om det finns ställen på nätet att sexchatta numera. Skulle man försöka skulle man förmodligen bli blockerad eller anmäld för olämpligt beteende. Jag är ju för gammal också, så är det ju.

• zeugers

Tycker absolut att sexchatta kan vara riktigt erotiskt. Inget min sambo går igång på tyvärr. Gillar att bygga upp lite spänning med sexiga fantasier eller upplevelser.

Svar på tråden Sexchatt