• Anonym (SadMan)

    Förlorad kärlek

    Har förlorat min partner motvilligt. Hon packade sina saker och lämnade mig en dag. Hon har blockerat all kommunikation med mig och jag står kvar utan att förstå vad som hände.
    Jag älskar henne så mycket och saknar henne varje dag och hela tiden. Vi hade det inte dåligt och var sällan osams.
    Har så många frågor som jag kanske aldrig kommer få svar på...
    Vet inte vad jag ska göra.

  • Svar på tråden Förlorad kärlek
  • Anonym (Patricia)

    Om hon dragit utan ett ord och blockat dig är det förmodligen så att ni har olika uppfattningar om er relation och vad som var bra respektive dåligt. Inte så att du har gjort något utan mer att ni kanske hade olika syn på vad som var bra/dåligt. Hon har uppenbarligen anledning att agera som hon gör .  Kan hon ha träffat nån annan? 

  • Tecum
    Anonym (Patricia) skrev 2024-04-21 20:19:16 följande:

    Om hon dragit utan ett ord och blockat dig är det förmodligen så att ni har olika uppfattningar om er relation och vad som var bra respektive dåligt. Inte så att du har gjort något utan mer att ni kanske hade olika syn på vad som var bra/dåligt. Hon har uppenbarligen anledning att agera som hon gör .  Kan hon ha träffat nån annan? 


    Eller så är hon feg och ghostar TS istället för att göra ett riktigt avslut...
  • Anonym (Va)

    Vadå, sa hon inte varför hon gjorde slut...? Försvann hon medan du var borta eller packade och flyttade hon under total tystnad?

  • Anonym (Flåklypa)
    Anonym (SadMan) skrev 2024-04-21 19:54:41 följande:
    Förlorad kärlek

    Har förlorat min partner motvilligt. Hon packade sina saker och lämnade mig en dag. Hon har blockerat all kommunikation med mig och jag står kvar utan att förstå vad som hände.
    Jag älskar henne så mycket och saknar henne varje dag och hela tiden. Vi hade det inte dåligt och var sällan osams.
    Har så många frågor som jag kanske aldrig kommer få svar på...
    Vet inte vad jag ska göra.


    Så tråkigt ts, jag beklagar.
  • Anonym (SadMan)
    Anonym (Va) skrev 2024-04-21 20:44:30 följande:

    Vadå, sa hon inte varför hon gjorde slut...? Försvann hon medan du var borta eller packade och flyttade hon under total tystnad?


    Hon packade och försvann då jag inte var hemma.
    Har inte hört något sedan dess.
    Är totalt blockerad och får inte tag på henne över huvud taget.
    Jag är en snäll och kärleksfull kille, har skrivit meddelanden (endast snälla och kärleksfulla sådana), men får inga svar tillbaka.
    Bryter ihop dagligen och är så ledsen och deprimerad...
  • Teresiat

    Låter tungt! Men det kan ju omöjligen kommit som en blixt från klar himmel ? I så fall är du inte så lyhörd. Något måste ha skavt hos henne i er relation? Berättade hon inte det? Man gör inte slut på det där sättet utan anledning. Om ni inte är under 15 år dvs.

  • Anonym (Va)
    Anonym (SadMan) skrev 2024-04-21 21:17:20 följande:
    Hon packade och försvann då jag inte var hemma.
    Har inte hört något sedan dess.
    Är totalt blockerad och får inte tag på henne över huvud taget.
    Jag är en snäll och kärleksfull kille, har skrivit meddelanden (endast snälla och kärleksfulla sådana), men får inga svar tillbaka.
    Bryter ihop dagligen och är så ledsen och deprimerad...
    Jättekonstigt! Men kan du inte försöka få tag i någon av hennes vänner och fråga om de vet något? Förklara att du verkligen inte har någon som helst aning om varför hon gjort så här, berätta att hon flyttade utan förvarning medan du var borta och sedan blockerat dig och att du verkligen inte förstår någonting. Be om hjälp! Det kanske finns någon av dem som kan vara lite vänlig och försöka? Vänd dig till den eller de som är mest troliga där. Jag hoppas du får svar!

    Min bästa gissning är att hon antingen har fått höra skitsnack om otrohet eller (mindre troligt) att hon själv har varit otrogen och inte kan stå för det.
Svar på tråden Förlorad kärlek