• glitterdroppar

    Ni som börjar tidigt och har relativt långt till jobbet, när går ni upp på morgonen?

    Jag går upp senast 03:45 eftersom jag helst vill vara uppe minst 45 minuter innan jag går hemifrån. Tar cirka en timme från dörr till dörr.

  • Svar på tråden Ni som börjar tidigt och har relativt långt till jobbet, när går ni upp på morgonen?
  • jjlk
    Går upp 03.00 när jag börjar som tidigast. Folk höjer på ögonbrynen när jag säger det men jag har ganska lätt för att gå upp på morgonen, uppskattar att inte behöva stressa. Går dock inte upp 3 varje morgon, men typ 3 ggr i veckan. Annars 06.00.
  • Mentat

    Beror ju på vad man menar med tidigt, men jag jobbade med flexibla arbetstider som jag i princip kunde bestämma själv. Hade 50 km till jobbet och var normalt sett där 06:30, en lugn första timme då jag fick en hel del gjort. Körde hemifrån ca 05:45, klev upp ca 05.00.

    Slutade runt 15.00 och slapp det mesta av trafiken i bägge riktningarna - utom då vi hade möten på jobbet så jag behövde stanna kvar litet senare.

Svar på tråden Ni som börjar tidigt och har relativt långt till jobbet, när går ni upp på morgonen?