Tight eller normal
Vad föredrar ni? Varit trådar om detta och det väckte en tanke hos mig. är jag stor eller normal? Eller tight? Svårt att avgöra själv. Endel säger får man in två fingrar är det normalt? men alla har ju olika storlekar på sina fingrar. Och folk säger att känner man mycket vid sex är man trång. Men kan ju vara killen som har stor? Hur vet man egentligen? Killar kan ju mäta sina och ser i porrfilm.. men vi kvinnor kan ju inte se hur en tjej ser ut där inuti.. är man hetero så har man ju ingen aning om hur andra tjejers underliv är. Jag frågade iaf min kille om jag va tight eller slapp. Han svarade mitt mellan.. sen frågade jag hur han menar och svarar att jag inte är supertight och inte heller slapp. betyder det att jag är stor men att han inte vill säga det? Eller betyder det att jag är som han säger? Vet ju att många män ofta vill smickra sina flickvänner, så är man tight får man nog höra det. Jag va tight innan jag födde barn och tidigare pojkvänner sa alltid det. Min nuvarande kommenterar inte mitt underliv, förutom när jag frågade..