• Anonym (Ledsen)

    Är min kille för ”ful” eller inte varit otrogen?

    Drömmer ofta att min partner är otrogen. Att jag kommer hem på kvällen och ser min partner ha sex med andra?. Vaknar med ångest varje morgon? har ju lite fog till mina drömmar skulle jag tro. Han åkte på partykryssning förut och gick fram till sitt gamla kk och började smickra henne? hon vände på klacken och gick då hon hade en snubbe som hon åkte med redan? killen erkände men sa att han inte menade nåt med det. Han skaffade Tinder och ljög om det, där stod det att han va singel. Men när jag tillslut fick hans mobil och se så såg jag att han inte hade en enda match.. så antingen är han är för ful och försökte men inte fick napp? Eller så försökte han inte tillräckligt? Han började kolla reddit och kollade nakna tjejer där, svenska nakna tjejer? jag sa att det inte kändes okej och han slutade med det och tog bort Tinder.

  • Svar på tråden Är min kille för ”ful” eller inte varit otrogen?
  • Anonym (Ledsen)

    Han är väldigt obrydd om sitt utseende men har ibland börjat bry sig och rakat sig där nere. Misstankarna kring otrohet blir ju större då?. Han har gjort det 2-3 gånger, men gör det annars aldrig. Kollat igenom hans mobil men hittar nu inget konstigt ? antingen har han slutat eller blivit bättre på att dölja. Han hade även sexchattar på olika sidor där han skrev att han sökte en kk. Dock förstod inte han att de va fejk, tjejerna fick betalt för att skriva där, då dom jobbade som chattoperatörer. han sa att han sökte spänning men inte menade nåt. Vad tror ni? Tror ni han kan ha fått till det i verkligheten? jag Tror han har för svårt att träffa någon, då han inte ser så bra ut enligt folk. 

  • Anonym (Reality check)

    Han vill ligga runt men får inte napp. Det är den nakna sanningen.

  • Anonym (Reality check)

    Eller så har han bara blivit bra på att dölja sina spår.

  • Agda90

    Varför är du fortfarande tillsammans med honom?
    Han har visat att han är en omogen, opålitlig liten skitstövel.... Inge svärmorsdröm direkt

  • Anonym (Ledsen)

    Han har varit trogen till mig i 1 år nu. Hittar inga tecken längre på att han skulle försöka? men tänker såhär, slutar man helt plötsligt? Eller blir man bättre på att dölja sina spår?

  • Anonym (Reality check)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-04-15 16:45:23 följande:

    Han har varit trogen till mig i 1 år nu. Hittar inga tecken längre på att han skulle försöka? men tänker såhär, slutar man helt plötsligt? Eller blir man bättre på att dölja sina spår?


    Hur är relationen nu jämfört med då? Om den fortfarande är illa i hans ögon så ja, då kommer han fortsätta vara otrogen.
  • Tecum

    Klokt av dig att välja en kille som inte ser så bra ut och som har svårt med tjejer. Ingen risk att han är otrogen även om han skulle vilja. Dessutom tycks han lyssna och ta till sig av dina krav.

  • Anonym (Ledsen)
    Tecum skrev 2024-04-15 17:48:05 följande:

    Klokt av dig att välja en kille som inte ser så bra ut och som har svårt med tjejer. Ingen risk att han är otrogen även om han skulle vilja. Dessutom tycks han lyssna och ta till sig av dina krav.


    Ja lite de jag tänker. Han får inga tjejer så hur mkt han än försöker så lyckas han inte 
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-04-15 19:04:31 följande:
    Ja lite de jag tänker. Han får inga tjejer så hur mkt han än försöker så lyckas han inte 
    Om det är så att du skaffat en kille som du själv tycker är så ful att han inte kan få någon annan, 
    1) varför vill du ha honom om du tycker han är ful?
    2) varför misstänker du ändå att han kan vara otrogen?

    Känns inte som du vunnit något alls på att skaffa en kille i lägre liga? 😂
  • Tecum
    Anonym (Va?) skrev 2024-04-15 19:17:18 följande:
    Om det är så att du skaffat en kille som du själv tycker är så ful att han inte kan få någon annan, 
    1) varför vill du ha honom om du tycker han är ful?
    2) varför misstänker du ändå att han kan vara otrogen?

    Känns inte som du vunnit något alls på att skaffa en kille i lägre liga? 😂
    Kanske för att utseende inte är allt för vettiga personer?
  • Anonym (Va?)
    Tecum skrev 2024-04-15 19:24:04 följande:
    Kanske för att utseende inte är allt för vettiga personer?
    Men om man älskar någon brukar man inte själv tycka att personen är ful. Jag har inte heller en man som anses vara en skönhet av många andra, men i mina är han iaf det.
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Va?) skrev 2024-04-15 19:46:19 följande:
    Men om man älskar någon brukar man inte själv tycka att personen är ful. Jag har inte heller en man som anses vara en skönhet av många andra, men i mina är han iaf det.
    = I mina ögon
  • Anonym (Reality check)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-04-15 19:04:31 följande:
    Ja lite de jag tänker. Han får inga tjejer så hur mkt han än försöker så lyckas han inte 
    Även fula killar kan lyckas, men den viktigare frågan är varför du är tillsammans med någon som vill och försöker vara otrogen?
  • Anonym (Ledsen)

    Han får ju sex när han vill, så förstår inte varför han ville vara otrogen. Men han verkar ha slutat leta nu, men undrar varför han slutat? Antingen blivit duktigare på att dölja eller så är han rädd att förlora mig? eller så vet han att det är svårt att hitta nån som vill ha honom.. jag tycker inte att han är ful, men dom flesta tycker det. Då han tidigare bara legat med tjejer som är 2-3 på en snygghetsskala. han är överviktig, väldigt skäggig och tappat allt hår på huvudet. Men tror inte han varit otrogen senaste året då han helt slutat bry sig om utseendet. Förut gick han till barberaren ibland och även rakade sig där nere? så tror nog om han nu varit otrogen och fått till det så var det väl i samma veva med att han fixade sig lite extra?. han får väl tjejer men det är tjejer som är långt under min nivå. 

  • Anonym (Ledsen)

    Han har ju krav på tjejer, BMI över 26 går bort, även tjejer med nördigt utseende.. han gillar tjejer som klär upp sig och sminkar sig. Så tror nog de gör det hela svårare. Tjejerna som vill ha honom duger inte riktigt. Dom enda tjejerna jag sett visat ett större intresse för honom förut , är tjejer med fetma eller mycket äldre kvinnor 

  • Anonym (Ledsen)

    Det som tog mig hårdast är när jag fick reda på att han gick fram till sitt gamla kk på kryssningen och smickr henne. Tänker för mig själv, vad hade hänt om hon va intresserad tillbaka? Jag tror ju han hade en avsikt med att gå fram, kanske lite sex? Eller vad tror ni? 

  • Agda90
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-04-15 19:04:31 följande:
    Ja lite de jag tänker. Han får inga tjejer så hur mkt han än försöker så lyckas han inte 
    Men han letar (eller har letat) efter andra alternativ och det gör att det känns som att han sätter dödsdolkar i er relation. Älskar man sin partner så letar man inte efter andra att hoppa i säng med. Det är en ganska enkel ekvation. 
  • Tecum
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-04-15 21:25:13 följande:

    Det som tog mig hårdast är när jag fick reda på att han gick fram till sitt gamla kk på kryssningen och smickr henne. Tänker för mig själv, vad hade hänt om hon va intresserad tillbaka? Jag tror ju han hade en avsikt med att gå fram, kanske lite sex? Eller vad tror ni? 


    Kanske. Men troligare är att han bara söker bekräftelse, vill höra att någon kan gilla honom fast han är "ful" och överviktig.
    Ger du honom bekräftelse?
Svar på tråden Är min kille för ”ful” eller inte varit otrogen?