• Jenher94

    Britax smile 3, behövs extra adapter för babyskydd?

    Hej! Som rubriken lyder, undrar om det behövs köpa adapter separar för att använda babyskydd britax isense(modellen med lampor) på britax smile 3 chassit?. Har nu köpt andrahand britax smile 3 sitt- samt liggdel, och vill nu köpa babyskyddet i den modellen, men osäker om detta med adapter då jag inte hittar ett rakt svar på nätet. Däremot, ser man ett klipp på Youtube om britax smile 3 står det ju att den är 100% adapterfri,samtidigt som det ändå står på hemsidor att adapterna passar smile 3? Förstår ej, hjälp!! Någon som vet helt säkert?

  • Svar på tråden Britax smile 3, behövs extra adapter för babyskydd?
  • Jenher94

    Edit: Kan det förresten vara så att det är olika för olika babyskydd?? Jag undrar nu dock över just denna modellen jag skrev om. Snälla skriv om ni vet om detta helt säker! Tack

  • Maymom
    Jenher94 skrev 2024-04-12 18:51:12 följande:

    Edit: Kan det förresten vara så att det är olika för olika babyskydd?? Jag undrar nu dock över just denna modellen jag skrev om. Snälla skriv om ni vet om detta helt säker! Tack


    Så kan det nog vara, jag köpte ett paket innehållandes babyskydd, inte med lampor, och då behövdes inga adaptrar.
Svar på tråden Britax smile 3, behövs extra adapter för babyskydd?