• Anonym (Fabian)

    Tappat lusten

    Är sambo med en tjej sedan 8 år och det har gått Långsamt utför men nu har hon fasen tappat det. Bor med våra tre gemensamma barn och hennes två barn som är i övre tonåren. Hon curlar sönder sina två tidigare barn som är fullständigt odrägliga. Sen klagar hon på att hon blir så trött på att allt är fullkomligt dysfunktionellt i deras liv. Inget klarar de av på egen hand. Hon serverar maten på deras rum och ger upp hela sitt liv för att hålla dem nöjda. De härjar fritt och styr familjen. Jag säger ifrån men hon spelar ut mig och hennes barn mot varandra. Det är fasen ondskefullt. Hon är helt slut av problem efter problem och allt går ut över mig och våra tre gemensamma barn. Jag är elak som ställer krav och borde bara acceptera hennes kaos. Har upplyst henne om att hon måste sluta curla men då blir hon riktigt förbannad, börjar skrika, gråta och rusar iväg ut ur huset. Vi går i terapi men hon spårar varenda gång och samtalen slutar med att hon gråter och lämnar rummet. Hon har börjat snusa en snusdosa om dagen och gått upp i vikt. Hon har sagt att hon är sugen på en cigg ibland trots att hon aldrig varit rökare förut. Städa har hon också slutat med. Blir riktigt avtänd och kan inte ha sex med henne längre. Blir helt enkelt inte kåt och får inte upp den längre hemma i närheten av henne. Har inga problem med min potens annars. Spyr på tanken att ha sex med henne. Blir annars sugen ganska lätt och har alltid gått igång på henne men de sista två åren har det blivit mindre och mindre sex och nu är det fasen stopp på den fronten. Hon har blivit som ett monster och jag står fasen inte ut med henne. Hur får jag tillbaka min lust och hur får jag henne att förstå att det kommer att ta slut inom kort om hon inte förändrar  sitt beteende? Har inte haft sex med någon annan sedan vi träffades men är rädd för att inte kunna prestera om jag kliver ur och träffar någon annan. Kan inte tänka mig att leva ett liv utan sex. Finns det fler som känner igen sig? 

  • Svar på tråden Tappat lusten
  • KimLinnefeldt

    Fint att ni går i terapi, det är nog sista chansen. Men på det du skriver låter det som om loppet är kört. Sexlivet är bara en liten del av det, ni verkar ha helt olika inställning i viktiga frågor.

  • New  Dawn

    Lämna 


    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
Svar på tråden Tappat lusten