• Anonym (Anonym)

    Är han en psykopat? Eller överdriver jag

    Hej? Asså jag vet inte riktigt hur jag ska börja men jag kan börja me att berätta att jag är 17 år och är en tjej det är så att jag är i ett förhållande med en lite äldre kille med lite äldre så menar jag 6 år äldre men det är lugnt jag gillar liksom ålderskillnaden det är inte problemet. Jag vet inte det känns ibland som att han är en psykopat, han har på ett sätt psykopatiskt beteende typ. Han gillar styra o bestämma mycket allt ska va precis som han vill annars är det ett stort problem till och med jag ska va som han vill jag ska bete mig, klä mig och va precis som han vill. Jag förstår han det är liksom okej, han är mannen i förhållandet han ska bestämma. jag är ganska traditionell av mig fast än jag är 17 år. Om jag inte gör som han vill eller säger emot kan han straffa mig med att inte prata eller ens titta på mig, han får mig liksom verkligen att känna mig som ingenting och då blir jag arg och då blir det till ett större problem för att han aldrig vill se mig arg utan mer ledsen men när jag gråter för att jag är ledsen blir han nästan som argast. Jag fattar verkligen inte hans beteende?Oftast löses sånna problem efter att vi har haft sex, och då har vi det bara när han vill  det, det är han som måste börja annars händer det inget, inte för att jag själv skulle vilja typ kasta mig på honom när jag är arg för att då hatar jag han  verkligen så arg är jag men jag vill fortfarande ha han men jag kan känna ha lust att slå sönder honom. Det är aldrig vanligt sex vi har heller jag förstår det är tråkigt och jag tycker själv mer om hårdare tag och när han är dominant. Men det känns som att han verkligen hatar mig då och som att han verkligen vill skada mig, han kan ha kniv eller andra saker på sig när vi har sex och hota mig med det och va väldigt nära min hud vilket har hänt att jag blött, han har ströpt mig så att jag har svimmat av flera ggr och sedan vaknar fastbunden o inte veta va som har hänt, han har inte brytt sig när jag är sjuk utan knullat mig ändå utan att ens va försiktig fast än jag gråter, när han även använder fysiskt våld i sängen han gör det hur hårt som helst o nu snackar jag inte om en rejäl örfil en sak som jag tänker på ofta är att han har hotat mig med allvarliga saker också som jag inte vill ta här, inte att han bara liksom smiskar med ett skärp osv. Desto mer motstånd jag gör desto hårdare blir han fast än jag är väldigt allvarlig oftast o vill att han ska sluta och han vet det. Förstår ni liksom va jag menar? det känns som att han vill påriktigt skada mig och att han hatar mig. Men efter det brukar han va jätte snäll. Jag vet faktiskt inte asså jag tror jag gillar det kanske fast än jag är påriktigt rädd av han, känner mig otrygg och att han till och med kommer döda mig Jag känner mig nästan galen. Liksom jag vet att han kan va jätte snäll men jag tror jag gillar när han är arg och hård mot mig också fast än det gör mig rädd och ledsen.
     
    måste skriva att jag la ut min tråd innan jag skrev klart om ni läser nått liknande :)
Svar på tråden Är han en psykopat? Eller överdriver jag