Jag är så trött på livet orkar inte mer
Hej!Jag vet verkligen inte var jag ska ta mig till jag är så himla trött på mitt jobb, jag blir behandlad dåligt av båda brukaren och hans favorit assistenter de kan sitta tillsammans och skratta och bara njuta av dagen medan jag får gör allt städa, skotta snö, skruva, städa åt hans djur som är allergisk mot och duscha de, klippa gräset mm, Och jag får absolut inget hjälp när hans favoriter jobbar med mig och när jag ber om hjälp blir han arg på mig och skriker på mig tar ner mig framför de kallar mig för fula saker. Nu har assistenterna lär sig och bestämmer över vad jag ska göra och inte göra jag självklart säger nej till de men de går till brukaren och säger att jag vägrar göra det medan de kommer till jobbet och ligger på soffan och sover för de har mensvärk, huvudvärk, inte sovit bra! Men snälla jag är också en människa jag får också mens och mensvärk, jag sover dåligt varje natt för jag tänker på jobbet och gråter tills jag somnar. Och innan ni säger till mig ja säg upp dig! Jag kan inte göra det jag har bott i Sverige 15 år! 15 jävla år men får inget uppehållstillstånd jag får bara 1år, 2 år eller 3 år arbetstillstånd varje gång så jag kan inte säga upp mig jag måste ha ett fast anställning jobb för att kunna stanna här men med alla regler som de har hämtat nu jag riskerar ändå att bli utvisad jag försöker mitt bästa men jag känner att jag klarar inte av det längre och allt på sidan jag blev nyligen skadad på jobbet var sjukskriven 4 månader jag kunde inte röra på mig jag fick till och med ha hjälp för att kunna gå på toa eller duscha, men efter sjukskrivningen började jag jobba 50% för jag har fortfarande ont och kan inte jobba längre sträckor men tanken är att gå tillbaka till 100% om 2 månader, i alla fall när jag går tillbaka till jobbet efter 4 månader det första han säger är att jag ska bära han tänk på att jag är 50 kg och han är 119kg jag hämtade lyften självklart men då spottar han på mig och säger jag är värdelös som kan inte ens bära han ( framför hans favoriter) och de andra har aldrig behövts ens lyfta hans ben utan lyfter. Och ja jag har pratat med bolaget som han är med( chefen där) men det hjälper inte de ringer och säger att han behandlar mig dåligt och han ska tänka på hur han pratar och beeter sig mot mig men nej det hjälper inte han blir bara mer arg och äckligare. Förlåt nu om detta blev långt men jag mår bara så himla dåligt jag är så trött jag har ingen lust kvar att leva längre heller behövde bara få ut allt på nåt sätt