• MissO

Att så många uttrycker sig klumpigt, drygt och elakt..!?.

Alltså jag blir så trött på vuxna människor som uttrycker sig elakt med små pikar, surt tonfall.. Som på jobbet.. att ha kollegor som pratar i pikar, himla med ögon, säger såhär: "det är ju!" Ordet "ju" kan låta så himla otrevligt tycker jag!? Får bara nog. Någon som känner igen sig?? Själv pratar man vänligt, tänker på hur man uttrycker sig, tänker på alla i rummet..
     Suck! Fler som tänker på detta? 

• Svar på tråden Att så många uttrycker sig klumpigt, drygt och elakt..!?.
  • Reclaimyourself

Här har du en iallafall! Jag förstår inte varför man måste bete sig så, och speciellt inte på en arbetsplats. Där man tillbringar mycket av sin tid. 

• Anonym
    Reclaimyourself skrev 2024-05-19 04:25:23 följande:

Här har du en iallafall! Jag förstår inte varför man måste bete sig så, och speciellt inte på en arbetsplats. Där man tillbringar mycket av sin tid. 

Sluta med detta "elak"-sökande.
  • Reclaimyourself
    Anonym skrev 2024-05-19 04:35:05 följande:
    Sluta med detta "elak"-sökande.
    Haha, va?? Tror du att du kan bestämma över vad jag får göra på min mobil?! Läs inte då, om det provocerar!
  • Anonym
    Reclaimyourself skrev 2024-05-19 04:37:54 följande:
    Haha, va?? Tror du att du kan bestämma över vad jag får göra på min mobil?! Läs inte då, om det provocerar!
    Ah, sorry, jag trodde det var på datorn!
    Nä var snäll och fortsätt dra upp alla gamla trådar som du kan som innehåller ordet "elak" då!
    Trodde som sagt att det var via dator. Milsvid skillnad. My bad.
  • Reclaimyourself
    Anonym skrev 2024-05-19 04:45:21 följande:
    Ah, sorry, jag trodde det var på datorn!
    Nä var snäll och fortsätt dra upp alla gamla trådar som du kan som innehåller ordet "elak" då!
    Trodde som sagt att det var via dator. Milsvid skillnad. My bad.
    Jag får googla på vad jag vill, och det är fritt fram att skriva i vilka och hur många trådar man vill! Om det stör dig skiter jag fullständigt i. 
Svar på tråden Att så många uttrycker sig klumpigt, drygt och elakt..!?.