• Mylilla86

    Missfall eller inte?

    Jag plussade 22/3 med starka fina plus, till och med 3-4 dagar innan BIM. Testade sedan ett par ggr till, fina starka plus. Började dock tyvärr blöda den 31/3 och antog att det är ett missfall. Nu har jag blött i snart 7 dagar, har tagit gravtest typ varje dag men de blir inte svagare... KAN det vara så att det inte är ett missfall? Eller tar det så lång tid för testen att bli svaga? Såhär såg testet ut idag?. Borde jag kontakta gyn eller något eller bar fortsätta vänta ut allting? 


    tacksam för svar/My

  • Svar på tråden Missfall eller inte?
  • Anonym (Vännen)

    Vad jobbigt med så blandade signaler! Har testen blivit starkare eller är de ungefär lika starka som för en vecka sedan? Har de inte blivit starkare, skulle jag ana oråd.

  • Mylilla86
    Anonym (Vännen) skrev 2024-04-06 10:04:10 följande:

    Vad jobbigt med så blandade signaler! Har testen blivit starkare eller är de ungefär lika starka som för en vecka sedan? Har de inte blivit starkare, skulle jag ana oråd.


    Nej dom har inte blivit starkare, men inte svagare heller? men har accepterat att det troligtvis är ett missfall, undrar bara hur långsamt det ska gå för hcg nivåerna att sjunka?..? Om det kanske finns rester som inte kommer ut eller nåt? Undrar om jag borde kolla med gyn. Får väl försöka få en tid på måndag om det inte börjar bli svagare snart.
  • DidoAeneis

    Okej! Ja, om det inte åtminstone börjar bli svagare nu är det nog dags att kontakta gyn. Berätta gärna hur det går!

Svar på tråden Missfall eller inte?