• Anonym (- ... -)

Ingen kram på flera månader

Jag längtar så mycket efter en kram. Har ingen att umgås med så jag är helt isolerad.
    Tänker ibland att jag bara ska gå ut på krogen ensam och hoppas att någon ska flirta med mig, haha. :) Men jag vill inte det heller...  

Är säkert fler som känner sig ensamma... hur gör man?

• Svar på tråden Ingen kram på flera månader
  • Anonym (D)

Inte fått en kram sedan jag var runt 8 år gammal 

• Anonym (- ... -)
    Anonym (D) skrev 2024-04-03 21:48:39 följande:

Inte fått en kram sedan jag var runt 8 år gammal 

Va? Är det sant? Hur gammal är du nu, om jag får fråga?
  • Anonym (D)
    Anonym (- ... -) skrev 2024-04-03 21:52:28 följande:
    Va? Är det sant? Hur gammal är du nu, om jag får fråga?
    30 års åldern

Mina föräldrar slutade krama mig vid 8års åldern och har inte haft någon partner. Då blir det lätt så. 
  • Anonym (:()
    Anonym (D) skrev 2024-04-03 21:54:36 följande:
    30 års åldern

Mina föräldrar slutade krama mig vid 8års åldern och har inte haft någon partner. Då blir det lätt så. 
    Vänner? 

Kramas är viktigt att göra, man mår bättre av närhet från andra. Kanske kan du hitta någon ny hobby, träffa nya vänner? Gå ut, leva life. Ja en kram måste du ha. 
  • Anonym (- ... -)

Väldigt ledsen för din skull, D. 
    Det tar lång tid att lära känna människor så väl att man kan få en kram också. 

Jag studerar så jag träffar ju människor som kan bli mina vänner.
    Alltså, jag vill inte vara någon som "gnäller" över det här, men jag saknar det verkligen så mycket! Och, nej, jag menar ingenting romantiskt. 
    bara liksom... en kram. :(

• Anonym (:()
    Anonym (- ... -) skrev 2024-04-03 21:59:38 följande:

Väldigt ledsen för din skull, D. 
    Det tar lång tid att lära känna människor så väl att man kan få en kram också. 

Jag studerar så jag träffar ju människor som kan bli mina vänner.
    Alltså, jag vill inte vara någon som "gnäller" över det här, men jag saknar det verkligen så mycket! Och, nej, jag menar ingenting romantiskt. 
    bara liksom... en kram. :(

Ledsna för er skull. :( skickar en kram och tänk på att våga träffa nya och öppna upp er för andra och skapa nya kontakter
  • Anonym (Hum)

Skulle styrt upp en AW, alla ensamma!

Svar på tråden Ingen kram på flera månader