Kittlas?
Hej! Jag har en fantasi om att få kittla en tjej över hela kroppen. Hon ska tycka om det och bli upphetsad av det. Någon som uppskattar sånt?
Hej! Jag har en fantasi om att få kittla en tjej över hela kroppen. Hon ska tycka om det och bli upphetsad av det. Någon som uppskattar sånt?
Det är nog en lite ovanlig fantasi. Om man är kittlig är det ofta så plågsamt att bli kittlad att det kanske är svårt att uppskatta det? Men det finns säkert någon som gillar det. En gång blev jag kittlad tills jag höll på att svimma. Jag skrattade så mycket att jag inte kunde andas och fick inte fram ett enda ord. Alla stopp, nej eller sluta drunknade i mitt vansinnesskratt 😂
Vem var det som kittlade dig då och i vilket sammanhang? Det ska ju självklart inte vara med ?våld? mot någons vilja.
Nog inte så vanligt att man blir upphetsad av att bli kittlad, skulle själv skratta så att jag kiknade
Det var en äldre släkting. Han förstod (nog) inte att jag inte tyckte det var kul, för då hade han (nog) slutat 😅 När man asgarvar som en hyena och tårarna sprutar, då tror alla att man har det riktigt festligt. Egentligen håller man på att avlida.
Det du beskriver är inte så jag fantiserar. 😊 Det ska ju vara att man testar sig fram var gränsen går. intensivt men kort på ett busigt sett över magen.
Det du beskriver är inte så jag fantiserar. 😊 Det ska ju vara att man testar sig fram var gränsen går. intensivt men kort på ett busigt sett över magen.
Såpass kul så att du kanske vill skriva mer om det via meddelande? 😉 Du kanske gillar tanken efter vi utvecklat det. 😊 Lite nyfiken iaf?
Något jag brukade gilla när jag var smal var när han lyfte upp mig och blåste på magen, det kittlade och var så jäkla mysigt...men jag väger dubbelt nu mot då och visst han hade försökt om jag frågade men det hade inte vart samma sak :(
Jag blev kittlad på en fest för några år sedan, Det var hemskt. Skrattade så jag tömde hela blåsan i byxorna. Vill aldrig uppleva kittling igen.
Jag brukade kittla Lars. Såååå hett!
Jag skulle gärna testa att bli kittlad. Dock är jag bara 15 och jag vet inte hur kittlig jag är men det känns spännande på något sätt. Att typ testa hur mycket man klarar av.
Nej, jag känner bara obehag av kittlande i alla dess former. Det är därför som jag inte heller uppskattar the big O och aldrig gjort.
Jag når bara klimax i sömnen och det känns lika otäckt varje gång då man vaknar av en sån krampande kittling, får kliva upp ur sängen med språng och vika sig dubbel för att få det hela ska sluta. Så igen - nej tack.
Nej det väcker bara obehagliga minnen. Blev mobbad i.gymnasiet genom att bli fasthållen och kittlad när jag ville gå på toa så att jag kissade ner mig. Vill aldrig bli kittlad igen.
Jag brukade kittla Lars. Såååå hett!
För mig är skrattig motsatsen till kåt. Att skratta är avspännande, att vara kåt är anspänning. För mig. Men jag borde kanske testa med min fru, och hon med mig...
Gammal tråd men den som försöker kittla mig kommer bli besviken för dels är jag inte kittlig och dels är det i min mening sjukt osexigt att kittlas. Det är något folk gör när de försöker få barn att skratta. Ungefär som att leka tittut...
Men visst, är det någon som går igång på det så knock yourselves out...