• Anonym (Libero)

    Allt är toppen och 100 %, bara det att han vill använda blöja hemma.

    Han är helt felfri och i princip problemfri. Charmig, snäll, ekonomiskt oberoende, har hög status, vältränad osv.

    Så bra det kan bli, men det finns ett stort men.

    Han vill använda blöja när han är hemma och det är något som är viktigt och som han tänder på.

    Åsikter om det.

  • Svar på tråden Allt är toppen och 100 %, bara det att han vill använda blöja hemma.
  • Anonym (Mår du bra?)

    Hur fan är det 100 procent om han vill använda blöja? Skitäckligt ju! Skulle ALDRIG ens fundera på saken.

  • Anonym (Hin håle)

    Varför ska vi ha åsikter om det när det är du som är så himla nöjd??

  • Anonym (Libero)
    Anonym (Mår du bra?) skrev 2024-03-29 18:53:32 följande:

    Hur fan är det 100 procent om han vill använda blöja? Skitäckligt ju! Skulle ALDRIG ens fundera på saken.


    Allt annat är toppen, men det finns ett stort med och det är att han gillar att ha blöja hemma.
  • Anonym (Mja)

    Mjaa alltså.. Jag vill gärna se mig som en frisinnad människa som är öppen för allas olikheter men en vuxen man som vill använda blöjor skulle faktiskt vara väldigt avtändande för mig. Jag skulle kunna vara kompis med en sådan man och stötta honom i hans fetisch men jag skulle aldrig kunna ha en romantisk relation då min attraktion skulle avta helt. Så nej, han skulle kunna vara helt perfekt i övrigt men om jag inte skulle tända på honom skulle det ju inte gå.

    Frågan är om du tänder på det och det känns okej för dig? Om det funkar för er så är det ju skitsamma vad vi andra går igång på! 

  • Anonym (Mår du bra?)
    Anonym (Libero) skrev 2024-03-29 19:03:50 följande:
    Allt annat är toppen, men det finns ett stort med och det är att han gillar att ha blöja hemma.
    Ja, du skrev det. Men vad spelar det för roll då han vill ha FUCKING blöja på sig??
  • Anonym (Libero)
    Anonym (Mår du bra?) skrev 2024-03-29 19:09:52 följande:
    Ja, du skrev det. Men vad spelar det för roll då han vill ha FUCKING blöja på sig??
    Ja, det är din åsikt.

    Ett förövrigt komplett liv kan inte kompensera att han gillar blöja, enligt dig.
  • Anonym (Mår du bra?)
    Anonym (Libero) skrev 2024-03-29 19:13:05 följande:
    Ja, det är din åsikt.

    Ett förövrigt komplett liv kan inte kompensera att han gillar blöja, enligt dig.
    Ja, det är min åsikt. Mest avtändande jag hört. Och då finns det ändå gott om avtändande saker. Ska han sitta bredvid dig i soffan och kissa? Bajsa också kanske? Ska du byta också?
  • Anonym (Karin)
    Anonym (Libero) skrev 2024-03-29 19:13:05 följande:
    Ja, det är din åsikt.

    Ett förövrigt komplett liv kan inte kompensera att han gillar blöja, enligt dig.
    Men om ni ska ha sex på kvällen tar han av sin blöja då och så luktar de blöjstjärt i hela rummet eller?
  • Anonym (Patricia)

    Den kinken hade effektiv dödat min sexlust, min respekt och min kärlek.  
    Nej jag hade aldrig kunnat leva med det. 

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Libero) skrev 2024-03-29 18:51:54 följande:
    Allt är toppen och 100 %, bara det att han vill använda blöja hemma.

    Han är helt felfri och i princip problemfri. Charmig, snäll, ekonomiskt oberoende, har hög status, vältränad osv.

    Så bra det kan bli, men det finns ett stort men.

    Han vill använda blöja när han är hemma och det är något som är viktigt och som han tänder på.

    Åsikter om det.


    Det beror väl helt på hur trångsynt du är?
    Någon brist kanske man får leva med för att få denna man med den vältränade kroppen, den goda ekonomin och den höga statusen? 
Svar på tråden Allt är toppen och 100 %, bara det att han vill använda blöja hemma.