• Anonym3rrjrjsfs

    Kan långa killar gilla korta tjejer.

    Hej, jag har en fråga ifall långa killar inte tycker om för korta tjejer? Är 160 cm och tänker ifall en kille på 180 tycker det är för kort med en tjej som är 160. 


    svara vad ni killar gillar 

  • Svar på tråden Kan långa killar gilla korta tjejer.
  • Lodjursungen

    Man får väl hoppas att när ni mognat på er inser att man gillar en person för hur man klickar och inte går efter såna ytliga saker som längd?.

  • Mortiscia80

    Visst är det så :) Träffar en kille som är närmare 190 cm, jag är 162 cm lång. Funkar utmärkt. Typ alla mina ex har varit 180+ cm långa.

  • Anna2023

    Att du ens frågar :)
     Långa män ääälskar korta tjejer. Jag är 160 och de flesta män som var ute efter mig är över 180

  • Arcnice

    Generellt bryr sig inte män om längden på tjejer så det finns garanterat många killar som gillar korta tjejer så länge som hon uppfyller andra krav han har.

  • Lillmajsan

    Jag är under 150cm, min älskare är 194cm och min fästman (det är under samförstånd) är 178cm. Sambon dras bara till kort tjejer då han tycker "vi" är mycket sötare som han säger. Älskaren tror jag är en sådan som inte bryr sig om längden men jag vet att älskarens båda ex va/är nästan lika långa som honom. Jag gissar att det är så då det va han som tog kontakt med mig ute i vimlet så något hade/har jag ju uppenbarligen som han dras tillSkrattande

  • Tufftomat

    Hej.

    Jag är man och 190 cm.
    Har haft två längre förhållanden med tjejer som är kring 155. 
    Inget problem alls.

Svar på tråden Kan långa killar gilla korta tjejer.