• Loetboet

    Clearblue gör mig tokig!

    Alltså.. Jag plussade vääldigt svagt igår med RFSU testa tidigt, och idag ganska så starkt på stickan, ja men solklart positivt.(BIM -5)
    Såklart åkte jag och köpte clearblue digitalt testa tidigt, men fick "inte gravid". Ska testa med ett digitalt imorgon men är ju jätteledsen? RFSU har aldrig visat fel både när jag plussat och det har varit neg.
    Vi har försökt bli gravida i några månader och när jag köpte testa tidigt Clearblue sticka så visade 4 st test starkt plus.. Men inga andra tester och fick mens på väntad dag.
    Hur mycket kan jag lite på clearblue, är de lite kluriga test?
    Jag kommer blir förkrossad, men det kan ju inte vara fel på dom två positiva som dessutom blev starkare?..

  • Svar på tråden Clearblue gör mig tokig!
  • Cececilia

    clearblue tidiga test är katastrof, det är supersvårt att skilja på ett positivt eller falskt negativt/ torkstreck på dem. Babyplan och e@h visar lika tidigt och är säkrare, dessutom billiga i jämnförels. Hoppas det visar sig vara att du fått tidiga plus som inte snappades upp av det digitala ännu 🤞

  • Loetboet

    Ja alltså grejen är att jag har med mitt andra barn och ett till som jag inte kunde behålla tyvärr,  plussat några dagar innan mensen med test som inte varit testa tidigt. Nu tog jag ett för har så jäkla molvärk sedan en vecka tillbaka ner i ljumskarna, och kommer fjun på fötterna haha😂 och de har jag bara fått vid graviditet. Kan inte hålla mig bara.. 🤣

  • Loetboet

    Plussade precis starkt på apotekets test, var tvungen att köpa något. Hoppas allt går bra nu😍🥰

  • Cececilia
    Loetboet skrev 2024-03-21 14:38:44 följande:

    Plussade precis starkt på apotekets test, var tvungen att köpa något. Hoppas allt går bra nu😍🥰


    Stort grattis 🥳 
Svar på tråden Clearblue gör mig tokig!