Varför låter jag mig inte att komma?
Jag är strax 24år gammal, och en aning nedstämd över tanken att jag aldrig har kommit. Inte att de är det hemskaste någon kan leva med, men undrar vad fasen är fel med en.
Man försöker onani, men det är som att man hindrar sig själv när det blir för mycket. Nästan som att man är rädd för att låta sig komma. Oavsett om man använder fingrar, vibrator etc.
- Jag kan ha vibratorn på, känna extrem lust och istället för att fortsätta så stänger jag istället av den. Det är som att lusten finns, men lite av viljan blockerar.
Att det kanske beror på en djup och dålig självkänsla och acceptans till ens kropp, eller att man bara inte har en stor sexualdrift.
(eller att man inte bara gett sig själv chansen att eventuellt prova och se om och isåfall vad du gillar).
Jag har haft ett förhållande som också var sexuellt, och det var i 2019. Jag skulle säga att jag inte haft något desperat behov att hitta något nytt, dömt en själv? Absolut. Men har min vardag blivit påverkad att jag inte haft sex sen dess? Nej.
Jag skulle säga att även under förhållandet hade jag svårt att veta ifall jag kom eller inte. Alla säger "du vet om du har kommit", men hur vet jag?!
Jag skulle säga att jag är uppvuxen i ett accepterande hem, aldrig känt att jag skulle behöva skämmas över att tanken att upptäcka den delen utav mig själv. Men vi bor också trångt, 6 personer över åldern 15 i en 4:a. Om det har en bidragande faktor, att man aldrig vet när någon kommer in eller om det hör. (får inte låsa).
Jag vill mest veta ifall någon har varit i min sits. Eller om ni vet vad en eventuell anledning kan vara? Låter dumt, men är det något fel på mig? Jag undrar ibland om jag är asexuell? Bara inte har någon hög sexualdrift?
Skulle verkligen uppskatta något slags svar.