• Reclaimyourself

    Tips på roliga trolltrådar?

    Vilka är de bästa och mest underhållande trolltrådar du sett här på FL? 
    Kom med era tips, jag behöver skratta lite!

  • Svar på tråden Tips på roliga trolltrådar?
  • Anonym (rulle)

    Varför inte starta en själv?
    lite idéer 
    -hur gör jag för att köra bil utan att behöva ta körkort? 
    -göra Egen jäst till bakning från navelludd tips och trix
    -min killes skägg myllrar av vägglöss
    -fåglar existerar inte, jag har bevis
    -jag är gift med en filmaffisch, fråga mig vad som helst 

  • Anonym (Nej)
    Reclaimyourself skrev 2024-03-20 01:52:04 följande:
    Svårt att stoppa dem dock 
    Ja, tyvärr. Det enda som verkar ha en tillfällig effekt är att anmäla deras tramsande till modsen.

    Synd att inte dessa kunde verkställa en permanent bannlysning för de medlemmar som endast är här för att förstöra och sänka forumets kvalitet överlag. 
  • Reclaimyourself
    Anonym (Nej) skrev 2024-03-20 02:13:29 följande:
    Ja, tyvärr. Det enda som verkar ha en tillfällig effekt är att anmäla deras tramsande till modsen.

    Synd att inte dessa kunde verkställa en permanent bannlysning för de medlemmar som endast är här för att förstöra och sänka forumets kvalitet överlag. 
    Men ibland kanske deras syfte är att få folk att tänka efter, eller lyfta något, för dem, viktigt ämne! Varför är ni så säkra på att de alltid har ett ont uppsåt eller att de "jävlas"? 
  • Anonym (Nej)
    Reclaimyourself skrev 2024-03-20 03:14:18 följande:
    Men ibland kanske deras syfte är att få folk att tänka efter, eller lyfta något, för dem, viktigt ämne! Varför är ni så säkra på att de alltid har ett ont uppsåt eller att de "jävlas"? 
    Därför att det som definierar ett troll är just de som bara ska jävlas, förstöra och tramsa till ingen nytta. 
  • Reclaimyourself

    Förresten så har det hänt att jag blivit missförstådd och att någon/några har trott att jag trollat fast jag inte alls har gjort det. Det rör mig inte i ryggen att bli kallad troll. Och jag förstår inte hur många av er kan reagera med så starka känslor på (uppenbara!) trolltrådar? What's the big deal liksom?!

  • Reclaimyourself

    Många som trollar gör det säkert för att de har tråkigt och vill ha lite skoj. Inte för att förstöra, jävlas med folk osv, det har jag svårt att tro!

  • Anonym (Nej)
    Reclaimyourself skrev 2024-03-20 03:22:06 följande:

    Många som trollar gör det säkert för att de har tråkigt och vill ha lite skoj. Inte för att förstöra, jävlas med folk osv, det har jag svårt att tro!


    Ändock blir detta effekten av deras tramsande för många härinne som är seriösa och vill se en mer vuxen nivå på trådar och diskussioner. Familjeliv är inte tänkt som en lekstuga för dagdrivande barnrumpor till män.
  • Reclaimyourself
    Anonym (Nej) skrev 2024-03-20 03:23:56 följande:
    Ändock blir detta effekten av deras tramsande för många härinne som är seriösa och vill se en mer vuxen nivå på trådar och diskussioner. Familjeliv är inte tänkt som en lekstuga för dagdrivande barnrumpor till män.
    Det är ju inte bara på Familjeliv det förekommer! Det är ju ett ganska globalt problem som förekommer på alla sorters nät-plattformar!
Svar på tråden Tips på roliga trolltrådar?