• Anna2023

    Smalare midja

    Hur bli smalare i midjan utan att gå ner i vikt? Är det möjligt? Några tips?
    Jag är 64 cm i midjemått men vill bli 60. Vill dock inte gå ner i vikt då jag trivs med min. Jag tränar dock aldrig, skulle träning hjälpa?
  • Svar på tråden Smalare midja
  • Lynx123

    Går tyvärr inte att punktbanta. Däremot kan du ge intrycket av en smalare midja med rejäla magmuskler då det tightar upp saker och ting.

  • Mrs Moneybags
    Reclaimyourself skrev 2024-03-19 20:15:39 följande:

    Stretcha, stretcha, stretcha varje dag! Det måste vara speciella stretchövningar där du kommer åt just de musklerna.


    Hahaha! Okej! 

    Tyvärr hjälper varken stretching eller speciella magövningar för att få smalare midja. Det är endast att gå ner i fettvikt som hjälper. Dvs, gå ner i vikt. 

    Till TS: Tycker du verkligen att det gör så stor skillnad på 64 och 60 cm? Det tycker inte jag. Jag tycker du ska vara nöjd med att du har en väldigt smal midja och njuta av livet! 
  • Reclaimyourself
    Mrs Moneybags skrev 2024-03-20 09:45:18 följande:
    Hahaha! Okej! 

    Tyvärr hjälper varken stretching eller speciella magövningar för att få smalare midja. Det är endast att gå ner i fettvikt som hjälper. Dvs, gå ner i vikt. 

    Till TS: Tycker du verkligen att det gör så stor skillnad på 64 och 60 cm? Det tycker inte jag. Jag tycker du ska vara nöjd med att du har en väldigt smal midja och njuta av livet! 
    Hahaha, gör det inte? Mig hjälper det iallafall!! Annars skulle jag inte ha skrivit så! Så påstå inte att saker inte fungerar om du inte har provat själv!
Svar på tråden Smalare midja