Övertramp eller överreaktion?
Hade en relativt ny herrbekant över inatt och jag sitter här med en olustig känsla i kroppen. Jag sa aldrig stopp eller nej så egentligen tror jag inte att han gjorde något fel. Men han gjorde saker som jag helst hade sett att vi diskuterat på förhand.
Han var över lag väldigt brysk och envis när vi hade sex. Bland annat höll han fast mitt huvud så att jag inte fick luft några gånger och höll kvar när jag försökte ta mig loss när jag utförde oralsex på honom, sa saker som "Nej bättre kan du! Ta hela kuken." när jag slog av lite på takten för att hämta andan
Han försökte också få in hela handen i mitt kön igår så av förklarliga skäl var jag väldigt öm idag. Sa när han ville ha sex nu på morgonen att jag var alldeles för öm och drog mig undan hans kyssar. Ändå la han sig över mig och knuffade isär mina ben och trängde in i mig när jag väldigt uppenbart (enligt mig) signalerade att det var väldigt obehagligt.
Ytterligare en sak som störde mig men där jag inser att det var lika mycket mitt fel men som liksom spär på känslan av obehag är att han kom i mig trots att jag påpekat både innan och under att jag inte ville det.
Jag vet ju att jag skulle stått på mig men kände mig inte så tuff där och då, i och med att han var så framfusig blev jag nog lite ställd. Har jag rätt att tycka att det var ett övertramp eller är det bara jag som överreagerar?