• AndersK

    Kollegan

    Hej det är så att jag började på ett nytt jobb för ett tag sedan. Några månader senare får jag en ny kollega som efter ett tag i frågar sätter mitt sätt att jobba ljuger om saker och personen gör också mycket fel. Han stressar väldigt mycket och Tror han är bäst och den ända som jobbar på bra. när chefen är borta tar han På sig hans arbetsuppgifter utan att någon bett honom göra det vad är felet på människa. Han säger gör inte så så ska du göra men lever inte som han lär idiot

  • Svar på tråden Kollegan
  • AndersK

    Jag tänker också att det måste vara något fel i huvudet på killen man kommer inte in på en ny arbetsplats beter sig så. mistänker även att han golar på sina kollegor till chefen efter som han ständigt är på hans kontor och pratar med honom. ingen annan är pratar med våran chef så ofta som han gör 

  • TL12

    Låt tiden gå och gör dina arbetsuppgifter på bästa sätt och lägg inte så mycket krut eller tid på din nya kollega 
    chefen borde genomskåda hen snart eller att han bara blir för mycket och gör för mycket fel 

Svar på tråden Kollegan