Anonym (Liv) skrev 2024-03-09 21:02:00 följande:
Mörkt liv
Har blivit sjuk. Har ont i hela kroppen. (hals, öron, huvud, ja. alla leder.)
Dessutom har jag varit deprimerad större delen av mitt liv, och jag är helt slut. Jag är stressad över att jag inte "kommit någonstans i livet."
JAG. ORKAR. INTE. MER.
Jag misslyckas med allt jag tar mig för. Studier, får inget jobb.
Har ätstörning, sömnsvårigheter, är ensam.
Livet är inte värt att leva.
Jag orkar inte med hur fattig och misslyckad och ensam jag är.
Dessutom har jag ständigt ont i kroppen (utöver permanent depression och ångest som tar alla energi.)
Drömmer om att jag ska slippa vakna på morgonen. Till mitt förtret gör jag ju tyvärr det.
Inte värt att försöka längre. Inget går som jag vill.
Skulle kunna räkna upp så många anledningar till varför mitt liv är så mörkt, men jag tror inte ni orkar lyssna på det.
:(
Känner igen det där. Men har överkommit dessa problem relativt bra ändå.
Gillar du hundar, isåfall passa vi perfekt. Men då vi båda skriver anonymt så lär vi aldrig träffas.
Så ger dig lite tipås på vägen. Käka 2 tabletter D vitamin om dagen. B 12. Samt sluta röka cigg. För mig funkade det att pressa sig själv till vitt snus. Tuggummi under 4 dagar sedan var det okej.
Börja dricka gin (är en fd hasch rökare) med många allergier. Gin med sprier zero. Det funkar. Citrus i det så du får inte vara allergisk mo citrus frukter..
Får man drömma om något ? Ja, då hade du velat vara med min hund om dagarna när jag arbetar och Varit den jag får älska och varit trogen både utifrån mig själv samt dig.
För en kvinna som dig är ine världen omöjlig. Det enda som behövs är att göra det kontaktbar till dom som skulle passa dig. Samt att du säker ställer djurets välbefinnande framför ditt egna.